“Fijne sfeer met heerlijk eten!”
Beoordeling van Aruna Cuisine

Aruna Cuisine
Reserveren met
Aruna Cuisine is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 139 Restaurants in Roermond
Keukens: Frans
Beschrijving: Frans,Mediterraan, Europees,vis en zeevruchten,glutenvrij,Thais,Indiaas,Srilankaas,vegatarisch
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen tijd meerdere keren gaan eten. Elke keer genoeg goede reden om nog eens terug te komen! Erg vriendelijk personeel met veel kennis van de gerechten en de mogelijkheden. Het eten is heel vers en goed bereid met verschillende keuzes in bereidingswijze. Echt een aanrader dit restaurant! Wij komen zeker nog eens terug.

Aruna I, Eigenaar van Aruna Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste Gast Lester,
Inderdaad u heeft vaak bij ons gegeten .wij vinden heel erg attent dat u moeite hebt genomen uw mooi ervaring te delen.

Met vriendelijk groet en tot ziens

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Neergestreken in Roermond bij aruna na een tip van een collega. De chef-kok heeft bij diverse grote restaurants gewerkt en heeft de sprong naar zelfstandigheid gemaakt. Het eten in goed en vers maar het hoofdgerecht was helaas aan de scherpe kant, helaas kan niet iedereen hier tegen. Lekkere wijnen en een vriendelijke prijs voor het geheel.

Aruna I, Eigenaar van Aruna Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Bedankt voor u bezoek!
Hopelijk tot ziens en als u weer komt geeft aub aan dat u oosterse gerechten niet goed kan verdragen.dan koken we graag voor u aangepast!

Met vriendelijk groet ,

7 mei 2018 beoordeeld

Een half jaar geleden zijn we toevallig bij Aruna binnengevallen en waren toen erg blij verrast. En van het weekend waren weer in Roermond en wisten we zeker dat we bij Aruna wilden eten, en...... het was wederom geweldig! Een aanrader en zeer de moeite waard om voor om te rijden of gewoon de auto te pakken en er naar toe te rijden, ook als is het een afstandje om er te komen.

Aruna I, Eigenaar van Aruna Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Geweldig dat u weer helemaal uit Arnhem naar Roermond rijdt bij ons te dineren!
Hopelijk tot snell

4 mei 2018 beoordeeld

Wat een warm welkom bij Aruna , dat tref je niet overal meer , maar hier professionele vriendelijke bediening. Heel attent dat de chef ons eten aan tafel kwam brengen. De curry was overheerlijk net als alle andere gerechten voor mijn zussen.
Echt toprestaurant . Kom zeker weer eens terug .Bedankt Aruna.

Aruna I, Eigenaar van Aruna Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018

Hartelijk dank voor u bezoek! We zien u graag weer terug.

4 mei 2018 beoordeeld

Ik heb in een gemoedelijke sfeer met goede en ongedwongen bediening heerlijk gegeten. Vanwege mijn werk moet ik regelmatig dineren in een restaurant. Normaal gesproken geef ik geen beoordelingen op internet. Echter dit restaurant is een uitzondering waard. Zelden zo'n goede kok meegemaakt die het lekkerste uit alle verse ingredienten heeft gehaald!!

Aruna I, Eigenaar van Aruna Cuisine, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2018

Heel hartelijk dank voor u welgemeende ordelint over ons restaurant !
We zien u graag weer terug.

Reizigers die Aruna Cuisine bekeken, bekeken ook

In Aruna Cuisine geweest? Deel je ervaringen!