“Perfecte lunch”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder voorkennis hier een tafeltje geboekt en het was allemaal uitstekend.
Vriendelijk ontvangst, heel erg gastvrij personeel en een strakke industriële inrichting.
Het eten is fantastisch en het wijn arrangement wordt met veel flair en uitleg ingeschonken en past uitstekend bij de gerechten.
Omdat we niet van orgaanvlees houden, kregen we een alternatieve gang en dat was vonden we niet helemaal op het niveau van de de rest van de gerechten.
We kunnen niet wachten op nog een bezoek met vrienden.

Datum van bezoek: augustus 2020
Restaurant_One_ECI17, Eigenaar van restaurant ONE, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste,

Fijn dat jullie hebben genoten van de ontvangst, de bediening en de inrichting. Het spijt ons te horen dat de alternatieve gang niet helemaal in de smaak viel. Dat doen we volgende maal in overleg graag beter!

Tot weerziens bij ONE

23 augustus 2020 beoordeeld

Dit is wel een uitmuntende plek om na een dagje Roermond te gaan dineren. Ik kan niet wachten om terug te gaan

Datum van bezoek: maart 2020

Beste Tom,

Fijn dat jullie na een dagje Roermond graag bij ons komen dineren. We kunnen niet wachten om jullie weer te verwelkomen!

21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier samen met mijn vrouw gegeten. Wij kunnen niet anders zeggen dat het meer dan geweldig was. De locatie is echt uniek en wat een inrichting.... Wij kozen voor het meest uitgebreide menu en daar hebben we zeker geen spijt van. Geweldig gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed. Ik zou bijna zeggen te goedkoop voor de kwaliteit en service. Hier weten ze wat aandacht voor de klant is. Een hele dikke voldoende en wij hopen tot snel weer.

Beste Leo,

Wat fijn dat jullie hebben genoten van onze gerechten en onze service.
Ook op onze beurt hopen we je snel weer te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Team ONE

10 augustus 2020 beoordeeld

Eindelijk (op 30/7/20) is het er is van gekomen... Wanneer je na zo'n lange aanloop toch overdonderd wordt dan is dat een heel goed teken.
Bij aankomst bleek er geen aperoplaatsje buiten voorhanden...dat was echt heel jammer gezien de locatie aan het water echt wel very nice is.
Binnen dan: waanzinnig setting! Eigenlijk nog mooier dan op de mooiste foto. Zeer originele look. Het oude industriegebouw met decennia-oude graffiti werd gericht aangevuld met accenten die perfect passen in het verhaal.
Amuses: fantastisch!. 6-gangenmenu absoluut top (coquilles voorop). Voor mij hoeven van deze 6 er geen 2 "zoet" dessert te zijn maar dat is persoonlijk. Ook de wijnen waren over het algemeen zeer goed. Feit dat we de 2 dessertwijnen tegelijkertijd uitgeschonken kregen terwijl de desserten zelf toch apart geserveerd werden was wat jammer gezien tegen die tijd zeker de tweede dan al warm geworden was. Maar toch geef ik een dikke 5 (gezien 4,8 afgerond gewoonweg een welverdiende 5 wordt). Ik kom heel graag nog een keer terug vanuit België.
Mijn kleine "jammertjes" wegen helemaal niet op tegen de sensationele beleving! top!

Datum van bezoek: juli 2020
Restaurant_One_ECI17, Eigenaar van restaurant ONE, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020

Beste Bart,

Wat zijn we blij dat je na lang toch bij ons bent binnengewandeld ;-) Heel erg jammer van de aperoplaats, volgende keer zorgen we ervoor dat dat helemaal goedkomt!

Het is erg fijn om te lezen dat je hebt genoten van het menu en de bijpassende wijnen. Heel erg bedankt voor deze mooie review en vriendelijke woorden.

Tot snel!

10 augustus 2020 beoordeeld

Het vraagt om lef om in een oude fabriek die jarenlang heeft leeg gestaan een restaurant te beginnen. Het vraagt ook om lef om die ruimte dan zó in te richten dat de 'oude' sfeer van een fabriek herkenbaar blijft terwijl je je er toch 'thuis' voelt. Over de inrichting is heel goed nagedacht: van de muurschilderingen die intact zijn gelaten en die zijn toegevoegd tot de goed zittende stoelen, van de glazen tot het tafellampje (van Neoz), van geen tafellaken tot en met het onbeperkte water, van de prachtige trap tot en met de mooie lampen.
Het vraagt ook om lef om te koken met de groentes en kruiden uit eigen moestuin en dan wel op zo'n manier dat de eigenheid van alle gebruikte producten nog heel herkenbaar is. Voor ons verrassende, elkaar versterkende combinaties van smaken met als hoogtepunt de coquille met komkommer en courgette (eet ik thuis liever niet, hier wel) met een fantastische saus waarin de subtiele ponzu het grote verschil maakte. Maar ook de tarbot en het perfect gegaarde kalfsvlees mogen niet ongenoemd blijven.
En nog meer lef: werken met een team dat vooral bestaat uit jonge, enthousiaste mensen. Maar met een bekwame sommelier die zich door niets van zijn stuk laat brengen en een hartelijke gastvrouw die, met een glimlach, alles in de gaten had en voor iedere gast een persoonlijk woord, ontstaat wel de juiste balans in een team. Een extra compliment verdient de keukenbrigade die zijn werk met veel enthousiasme heeft gedaan ook op het hoogtepunt van de hittegolf. Kortom: een fantastische avond afgesloten met een attentie voor mijn jarige man. Dank!!
We komen heel graag terug niet alleen naar One maar ook naar Roermond want die stad heeft ons echt verrast.

Beste Ria,

Bedankt voor deze prachtige review. We hebben geen woorden, voor al die mooie complimenten. In de essentie vinden we het voornamelijk fantastisch dat jullie een mooie avond hebben gehad, maar eigenlijk doet het nog veel meer met ons. De complimenten over de details, de gerechten, de bediening en nog veel meer zijn onbeschrijfelijk mooi en worden enorm gewaardeerd. JULLIE BEDANKT!

We hopen jullie snel terug te mogen verwelkomen.

Reizigers die restaurant ONE bekeken, bekeken ook

Roermond, Limburg
Roermond, Limburg

In restaurant ONE geweest? Deel je ervaringen!