“Super diner”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Voor ons was dit het eerste bezoek aan restaurant One.De ontvangst was heel vriendelijk.Het aperitief werd buiten opgediend.De amuses waren aangenaam.
Wij hadden de zes gangen menu en bij elk gerecht werd toch de juiste keuze van wijn geschonken.Chapeau aan de sommelier.De gerechten op zich zijn zeer licht verteerbaar,echt wel een lichte keuken.Dit team is goed bezig!

28 mei 2018 beoordeeld

Gastvrij onthaal in prachtige omgeving, Fraai terras voor apperetief. Prachtig gedekte tafel. Royaal brood. Prachtige gerechten qua smaak en qua presentatie. Goede sommelier en voortreffelijke wijnen. Wle aan de prijs. 18 euro voor een glas wijn is outof range...

24 mei 2018 beoordeeld

Samen met een collega inderdaad een onvergetelijke ervaring als chef for ONE day gehad. Na een vriendelijke ontvangst en rondleiding, mochten mee de tuin in, om vervolgens een handje mee te helpen in de keuken.
Daarna vanuit de Chef’s Table naar de werkzaamheden in de keuken mogen kijken en genoten van een heerlijk verrassend zes gangen diner.
We hebben van elke minuut genoten en is een aanrader voor iedereen!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon fantastisch! Wil je een avond heerlijk in de watten worden gelegd? Ga naar One! Van begin tot eind geweldig!

Restaurant_One_ECI17, Manager van restaurant ONE, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste Emma,

Wat mooi om te lezen. Gasten verwennen en in de watten leggen is wat we het liefste doen. Fijn dat we deze waardering dan ook hier mogen lezen.

Bedankt voor je bezoek en deze geweldige review.

Graag tot snel bij ONE!

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag van een geweldige lunch genoten. Elk hapje is fantastisch. De bijbehorende wijn smaakt er uitstekend bij en de toelichting van Joost maakt het verhaal rond. Dit is niet ons eerste bezoek en het zal zeker niet ons laatste zijn. Dankjewel voor deze heerlijke middag.

Beste Marleen,

Leuk dat jullie kwam lunchen bij ONE en nog fijner dat jullie hebben genoten van ieder hapje.
Fijn dat jullie ook de wijn-paring geslaagd vonden. We zien jullie graag snel terug bij Restaurant ONE.

Culinaire Groeten,

Restaurant ONE

Reizigers die restaurant ONE bekeken, bekeken ook

Roermond, Limburg

In restaurant ONE geweest? Deel je ervaringen!