Gratis annuleren tot 25-09-21
Expedia.comUS$ 186
eDreams
PricelineUS$ 189
Beoordeeld op 7 juni 2021 via mobiele applicatie

Zoals steeds heel hartelijk, vriendelijk onthaal. Hier voel je je echt welkom. Dikke pluim voor al het personeel en in het bijzonder voor de jongen die aan de receptie stond in de ochtend. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk en mede door hem voelden wij ons heel welkom. Niets is het personeel teveel. De kamers zijn brandschoon en ruim. De bistro two is sterrenniveau en ook daar dikke pluim voor de staff. Wij komen terug!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 2 mei 2021 via mobiele applicatie

Gewoon een goed hotel voor een schappelijke prijs op een gezellige plek aan het water met het outlet center op 5 minuten lopen. Heel gaaf dakterras met een green egg. Ze komen het eten (waaronder fantastische hamburgers maar ook veel culinairdere keuzes:) van Bistro Two op de kamer brengen. Echt goed geregeld. Heerlijke bedden. Alles super schoon. Honden zijn welkom.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 6 oktober 2020

hier naar toe omdat deze omgeving nog redelijk corona vrij was. Hadden doorgegeven dat we ons 25 jarig huwelijk kwamen vieren en kregen een grotere executive room dan aangevraagd op de 4e verdieping. erg mooi uitzicht, zeer ruime badkamer. bed iets aan de zachte kant. Van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt wat in de kamer prijs is inbegrepen .
klein minpuntje was dat de lift door personeel die kamers schoonmaakten vaak bezet was. Wij , 52 en 53 , konden dan wel de trap nemen naar de vierde, wat te doen was maar als je slecht ter been was is dit niet grappig.

Kamertip: kamer 402 was een grotere executive kamer , bleek iets duurder, maar erg mooie kamer
Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

We hadden de suite geboekt met een arrangement bij Sabero. Alles liep vlekkeloos en de suite is dan ook heerlijk om in te vertoeven. Mooi uitzicht en alles vlakbij. Great! Volgende keer komen we zeker terug.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Hier overnacht. Erg mooi ingerichte en luxe kamer. Schoon comfortabel en compleet. Je zou dit prima kunnen gebruiken voor meerdere dagen en het hotel kunnen gebruiken als uitvalsbasis voor bv wandeltochten. Goed en compleet ontbijt vers en deels bio. Super vriendelijk personeel. Duidelijk wel wat de (corona) regels betreft. Geeft ook een prettig gevoel.

Datum van verblijf: juli 2020