Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

Perfecte kamers, meer kan je niet wensen. Terrasje aan de straatkant heel leuk. Goed voor te parkeren in de kelder maar zeker op tijd bij reserveren. Alleen vonden we eten iets minder. Rest perfect in orde.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 1 februari 2019 via mobiele applicatie

Hotel Dux is een super hotel. De kamer was ruim, mooi, modern ingericht en voorzien van leuke licht- en geluidsnufjes. Wij voelden ons hier meteen thuis. Prachtige aparte badkamer voorzien van vloer- en muur verwarming!
Personeel bijzonder aardig en behulpzaam. Lekker ontbijt, inbegrepen in de kamerprijs evenals minibar en koffie- en theefaciliteit! Waanzinnig goede bedden. Volgende keer hoef ik niet te zoeken en weet ik waar ik wil overnachten in Roermond. Mooi dakterras.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk schoon, fris, hip, mooi
hotel in Roermond. De kamers zijn een genot. Er stond zelfs een mini kerst boom
op het bureau, hoe leuk.
Alles in de buurt van de welbekende outlet.
Een top hotel!
Parkeren of in de buurt, of onder het hotel.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 29 november 2018 via mobiele applicatie

Midden in het centrum gelegen met een parkeergarage onder het hotel. Via een autolicht wordt je naar de kelder gebracht waar je kunt parkeren. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekkere lunch, Caesar salade en Fish & Chips met een heerlijk kopje thee erbij (Evolution tea). Hele mooie kamer met een kleine minibar die bij de prijs is inbegrepen. 2 biertjes, 2 flesjes jus d’ Orange en een flesje water. Koffie en thee. Wel jammer dat de thee in de kamer ‘gewone’ Pickwick thee is. Goed bed, mooie doucheruimte met regen en handdouche. Goed ontbijt voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Hotel Dux gewoon een top hotel mooie kamers en zeker goeden beden en zeer vriendelijk personeel zeker een aanrader om een weekendje Roermond te bekijken en in de restaurantjes in de omgeving te eten leuk stadje voor een weekendje

Datum van verblijf: november 2018