Beoordeeld op 30 april 2018

Het hotel ligt aan de kade. met mooi zonnig weer kan je lekker in het zonnetje zitten. Het hotel heft en eigen parkeergarage, maar is niet eenvoudig voor wat grotere auto's.
de ontvangst is prima. De kamers zijn zeer luxe en netjes ingericht. Het ontbijt heeft een ruime sortering. Daarnaast heeft het hotel ook nog een leuk dakterras waar goed 'gelounged' zou kunnen worden.

Kamertip: voorkant; zicht op haven/ water
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Ondertussen zijn we al verschillende keren naar Roermond gegaan en hebben we steeds voor het hotel Dux gekozen. De kamers zijn echt super! Modern, proper, helemaal niets op aan te merken.

Het restaurant is evenwel niet van dezelfde kwaliteit. Laat ons duidelijk zijn, het is zeker niet slecht maar zo een goed hotel zou het echt kunnen afmaken mocht de keuken een niveau hoger halen.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

We kennen dit hotel al sedert een paar jaar. Steeds weer worden we verrast door de zorgvuldigheid van het hele hotel.
Deze keer was het restaurant gedeeltelijk vernieuwd met heel veel klasse en gevoel voor gezelligheid. Het eten is voldoende en lekker een brasserie waardig. De kamers zijn zoals gewoonlijk,tip top netjes en er is aandacht voor alles. Vriendelijke mensen en aandacht voor uw wensen. Hartelijk dank voor weer een leuk weekend bij jullie Bruno en Rita

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 januari 2018

Uiterst vriendelijk onthaal. Zeer behulpzaam. Goede toerische informaties.
Gelegen op wandelafstand van de winkelstraten.
Moderne inrichting met alle faciliteiten en ondergrondse garage.
Verzorgd en uitgebreid ontbijt.

Kamertip: Airco niet te luidruchtig. Vanuit de keldergarage directe toegang met lift tot de receptie.
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 december 2017

Kort na de opening in 2012 verbleven we al eens in dit hotel en nu met veel genoegen teruggekeerd. Misschien is dit niet de goedkoopste keus maar de ligging en de ruime moderne kamers maken het wel de beste keus. De mooie en grote badkamer heeft een heerlijke regendouche en er is voldoende opbergruimte om je aankopen uit het outletcenter kwijt te kunnen.
Het ontbijt is niet heel bijzonder. Al de basics zijn voorhanden maar erg origineel is het allemaal niet.
Tijdens ons verblijf hing er nogal eens een enorme put lucht in de receptie die door het personeel niet te verklaren was. Dat was niet echt lekker binnenkomen.
Ook fijn: er zijn op loopafstand gratis parkeerplaatsen in een afgesloten parkeergarage.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner