Beoordeeld op 27 april 2019

Het hotel ligt midden in natuurgebied en is goed te bereiken. De kamers zijn netjes en ruim. Het personeel is vriendelijk en de keuken is goed. Dit hotel leent zich als uitvalbasis om dit deel van Limburg te verkennen waarbij je in een wip ook nog de grens zou over kunnen gaan.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 5 maart 2019 via mobiele applicatie

Een mooie lokatie aan de grens , bosrijk , vlakbij Roermond , Bourgondisch , goedkoop tanken over de grens , kortom prima stek .
Leuk oubollig hotelletje ook , voorheen Golden Tulip en tijdje geleden toegevoegd aan de Fletcher groep .
Waarom gaan we hier niet meer naartoe .
Hoewel we een extra Comfort kamer boekten blijken de lampen aan weerszijden van het bed nog afgestemd te zijn op de Tweede Wereldoorlog toen verduistering wel handig was . Zeker in deze buurt vol tankwallen en loopgraven ( tip : maak die rondwandeling Elmterwald met sites uit WO 2).Dus lezen kan je vergeten hier.
En de douche heeft alleen een vaste douchekop uit het plafond in een piepklein douchecelletje . Dus óf je gaat erin staan en krijgt een ijskoude plens op je hoofd óf je blijft buiten staan om te mengen ( duurt even) en je badkamervloer wordt in een minuut drijfnat .
En ze hadden een kok te weinig . Gasten die om 18.30 reserveerden hadden hun hoofdmenu om 20.00 uur.
Dus leuk hotel , fraaie omgeving maar één keer is genoeg

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

We hebben weer een nachtje daar mogen doorbrengen. Heerlijk. Een mooie kamer mede te gebruiken door het meenemen van onze hond. De kamers zijn schoon fris en je hebt alle benodigdheden. Het personeel was weer uitermate vriendelijk en familiair. Het is een beetje thuiskomen. We hebben ook het diner gebruikt: zeer smakelijk en goed verzorgd. Het ontbijt is prima : alles is er en je kan eten zolang je trek hebt. We komen / gaan weer in de nabije toekomst .

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 12 februari 2019

Receptie personeel was correct maar niet echt vriendelijk. De kamers daarentegen waren prima. De bedden erg comfortabel. Het diner dat we hadden geboekt was niet de moeite waard en af te raden. In Roermond zelf zijn genoeg leuke eetzaakjes te vinden.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 10 februari 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard. De kamer die wij hadden was zeer gedateerd. De verlichting boven het bed deed het niet. Het bed waarin ik probeerde te slapen liep scheef naar rechts af. De stoelen waren versleten. Er was geen zeep op de badkamer bij de wastafel en de douchekop zat vol kalk. Dat verwacht je niet van een 4 sterren hotel. Het ontbijt was goed. Ruime keuze van alles. Het enige pluspunt van ons verblijf.

Datum van verblijf: februari 2019