Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn partner heb ik een nacht in dit hotel geslapen. Na een vriendelijke begroeting en een snelle afhandeling bij het inchecken waren we klaar om naar onze kamer te gaan. Bij het openen van onze deur waren we direct teleurgesteld. De kamer was zeer gedateerd. Oude vloerbedekking, stoffige lampenkapjes, een scheef hangend schilderij, en een zeer gedateerde badkamer met barsten in de tegels en schimmel (!) op het plafond boven het bad. Qua hygiene kon het ook beter. Op de tegels rondom de wasbak zaten vlekken en op de kraan zaten tandpastavlekken van de vorige gast. Ook waren er geen zeepjes aanwezig in de badkamer, noch een waterkoker om een kopje koffie mee te zetten. Dit hadden wij wel verwacht aangezien we een upgrade van €17,50 hebben betaald voor een comfort kamer met balkon. Dit voelt voor ons als weggegooid geld want extra comfort ontvang je niet. Het hotel geeft aan een viersterrenhotel te zijn, dit is naar mijn mening absoluut niet terecht. Het personeel is wel erg vriendelijk, het ontbijt is in orde. Maar helaas, hier komen wij niet meer terug.

Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Personeel was vriendelijk en behulpzaam,eten was lekker en niet overdreven duur, maar de kamers zijn dringend aan een opfrissing toe.
Vooral de badkamer is aan een grondige renovatie toe, als je een douche nam, bleef het water in de kuip staan.

Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Erg aardig personeel. Prima schone kamer, maar erg verouderd. De 4 sterren zijn erg ver te vinden. Alleen een zeeppomp aan de muur bevestigd, geen extraatjes. Eten is niet hoogstaand. Vis en vlees goed maar patat was oud en eten kon alleen binnen.

Beoordeeld op 2 mei 2018

comfort - kamer was oké maar bad kan een opfrissing gebruiken .
zeer aangename bediening door het personeel en hebben ons geholpen met
toffe fietsroute uit te stippelen net over de grens. ontbijt was oke

Kamertip: comfort kamer
Beoordeeld op 1 mei 2018

Bij inchecken vriendelijk ontvangst en goede ervaring..
Personeel zeer behulpzaam bij vraag omwisselen van kamer.(geen probleem) Kamer comfortabel en juist naar onze maatstaaf. Arrangement diner is goed met mogelijkheid uit te breiden. Ontbijt heeft ruime sortering.Terras, gebruik van de Bar gezellig zitten, met aansluitend speel mogelijkheid voor jonge kinderen. Voldoende (gratis) parkeren.
Hotel naast Bosrijk wandel gebied, en grenzend aan Duitsland met de mogelijkheid deze te bezoeken. Kortom, we hebben het naar ons zin gehad

Kamertip: Onze 1e ervaring Kamers op Z/W goed.
Datum van verblijf: april 2018