“Na een tip wezen ontbijten”
Beoordeling van Do PrinsHeerlijck

Do PrinsHeerlijck
Geclassificeerd als nr. 32 van 138 Restaurants in Roermond
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Heerlijck uitgebreid ontbijt, lekkere lunch, traditionele Vietnamese specialiteiten, koffie met gebak, lekker borrelen en meer. . .
11 januari 2018 beoordeeld

Na een tip van kennissen hier eens gaan ontbijten. Nou, wat je dan krijgt voorgeschoteld, is geweldig. Het ontbijt is niet echt goedkoop, maar je krijgt er wel veel lekkers voor terug. Voor herhaling vatbaar.

Janneke S, Eigenaar van Do PrinsHeerlijck, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2018

Dank u wel voor het mooie compliment.

18 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer super gegeten en met mijn melk, ei en gluten allergie kan ik hier altijd terecht. Bediening is super.

Wat een mooi compliment! Dank u wel

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een vaderdag aangeschoven bij prins heerlijck voor een lekker Turks getint vaderdagontbijt. Kogelrond vertrokken. Het was in 1 woord "prinsheerlijck".
Het terras is fijn om te kijken naar winkelend Roermond , binnen is het sober en ruim.

16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren wezen eten hier. Was allemaal matig en beetje taai. Bediening was daarin tegen wel weer goed

29 augustus 2017 beoordeeld

We gaan geregeld na het winkelen hier een hapje eten. Meestal een maaltijdsalade, zijn heerlijk en een vleesgerecht. Bij de maaltijdsalade met geitenkaas vraag ik altijd brie ipv geitenkaas. Is geen probleem, wordt naar mijn smaak aangepast. Dit is toch super!! Mooi terras in perifeer winkelgebied van Roermond. Binnen ook een grote zaak. Wel op tijd zijn, want als de winkels sluiten, sluit ook zo ongeveer dit restaurant. Vriendelijke bediening die met je meedenkt, zijn de porties te groot voor je dan mag het ook een halve portie worden. Of 2x een halve portie als je geen keus kan maken omdat veel lekker oogt.

Reizigers die Do PrinsHeerlijck bekeken, bekeken ook

In Do PrinsHeerlijck geweest? Deel je ervaringen!