“Eten dramatisch, bediening geweldig”
Beoordeling van Do PrinsHeerlijck

Do PrinsHeerlijck
Geclassificeerd als nr. 37 van 139 Restaurants in Roermond
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Heerlijck uitgebreid ontbijt, lekkere lunch, traditionele Vietnamese specialiteiten, koffie met gebak, lekker borrelen en meer. . .
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren wezen eten hier. Was allemaal matig en beetje taai. Bediening was daarin tegen wel weer goed

29 augustus 2017 beoordeeld

We gaan geregeld na het winkelen hier een hapje eten. Meestal een maaltijdsalade, zijn heerlijk en een vleesgerecht. Bij de maaltijdsalade met geitenkaas vraag ik altijd brie ipv geitenkaas. Is geen probleem, wordt naar mijn smaak aangepast. Dit is toch super!! Mooi terras in perifeer winkelgebied van Roermond. Binnen ook een grote zaak. Wel op tijd zijn, want als de winkels sluiten, sluit ook zo ongeveer dit restaurant. Vriendelijke bediening die met je meedenkt, zijn de porties te groot voor je dan mag het ook een halve portie worden. Of 2x een halve portie als je geen keus kan maken omdat veel lekker oogt.

1 februari 2017 beoordeeld

Tijdens een weekend shoppen in Roermond zijn we hier komen lunchen. Lekker eten aan een eerlijke prijs. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel een lekkere lunch.

17 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zaterdag loopt het hier storm. Bediening blijft desondanks uiterst vriendelijk. De salades die ze hier serveren zijn echt de moeite waard. Een puntje van kritiek, chardonnay besteld en krijg dan de huiswijn die echt geen chardonnay is. Er zou meer wijnkeuze moeten zijn als alleen witte of rode huiswijn. Overigens zal ik hier beslist wel terugkomen.
De prijs kwaliteit verhouding is hier goed.

25 september 2016 beoordeeld

Een aangenaam terras in het centrum. Vlotte en vriendelijke bediening. Leuke plek voor een drankje of een snelle hap. De vlaai was alleszins zeer lekker.

Reizigers die Do PrinsHeerlijck bekeken, bekeken ook

In Do PrinsHeerlijck geweest? Deel je ervaringen!