28 mei 2018 beoordeeld

We (4 vriendinnen) hebben een fantastisch weekend gehad in dit hotel. Een heel leuke ervaring, personeel super vriendelijk en behulpzaam, lekker ontbijt en super avondeten. Ligging is ook prima in het centrum van Roermond.
Een hotel waar we heel graag zullen terug komen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Arresthuis, Manager van Het Arresthuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Beste Nicole (en vriendinnen), super bedankt voor de mooie review. Heel erg graag tot snel in Het Arresthuis.

23 mei 2018 beoordeeld

Een geweldig hotel in een oude gevangenis; midden in de stad Roermond op loopafstand van alle winkels en café's. Mooie, smaakvolle inrichting en vriendelijk personeel! Ze zien ons hier zeker nog eens terug!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Arresthuis, Manager van Het Arresthuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Dat is erg mooi om te horen Bram K. Heel graag tot snel in Het Arresthuis!

14 mei 2018 beoordeeld

Ik zocht i.v.m. een theatershow in Roermond een geschikte locatie om te overnachten. Ben toen bij Het Arresthuis gekomen. Wat een prachtig hotel, mooie locatie en wat een geweldige sfeer en inrichting. Vriendelijk personeel en culinair genieten in restaurant Damianz. Het heeft ons werkelijk aan niets ontbroken. Hier komen we zeker nog een keer terug.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super kekker gegeten ! Sterrenwaardig! Gerechten klopten allemaal. Wijnen ook uitstekend en passend. Service ook prima, echt niks negatiefs aan te merken. Echt een aanrader! Chefs menu gegeten, waar voor je geld

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
13 mei 2018 beoordeeld

Het enige puntje van ‘kritiek’ is dat er beperkte kastruimte is (deluxe chacot). Verder is het een topverblijf geweest. Ruime en moderne kamers, heerlijk eten, zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers! De locatie is ook zeer goed. Vlak bij het gezellige centrum en de outletstores.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner