“Niet de echte kwaliteit van het merk.”
Beoordeling van Designer Outlet Roermond

Designer Outlet Roermond
Geclassificeerd als nr. 3 van 34 dingen om te doen in Roermond
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Designer Outlet Roermond is een paradijs voor iedereen die graag een dagje shopt: met maar liefst 150 winkels en 200 designermerken tegen kortingen die oplopen tot 70%, bieden wij voor ieder wat wils. Van beeldbepalende modemerken zoals Prada, Gucci, Armani, Burberry en Moncler tot en met sportlabels, zoals Puma, Reebok, Asics, Nike en Adidas, en gangbare merken, zoals Guess, Diesel, Superdry en Desigual. Onze mooie locatie ligt op 3 minuten loopafstand van het centrum van het historische centrum van Roermond. Met cafés en restaurants, kinderspeelhoek, goedkoop parkeren en meer bieden wij bovendien een hoop extra services. Laat je verrassen door de vele mogelijkheden. Designer Outlet Roermond is 363 per jaar geopend en sluit alleen op Kerstavond en Nieuwjaarsdag.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is al enige tijd het gerucht dat de kwaliteit van de outlet kleding niet het zelfde is als in de winkels in de stad.
Er is onderzoek naar gedaan en daar kwam het niet goed uit. Toch ben ik gegaan. Helaas heeft het onderzoek gelijk gekregen de kwaliteit is een stuk minder al wordt er gezegd dat het niet zo is. Geloof mij het is echt minder. Ga er dan ook nooit meer iets kopen.

31 mei 2018 beoordeeld

duitse dagen echt vermijden, files rondom en erg druk. week-ends bijna zelfde verhaal. de opzet is echt heel goed, veel shops met bekende namen, let wel op: het schijnt dat sommigen merken speciaal 'óutlet-kleding maken. veel vertier voor de kleintjes, P-plaats volop en weer een heel nieuw gedeelte erbij gekomen. vanuit outlet is het centrum van Roermond ook prima toegankelijk.

Datum van activiteit: maart 2018
Ruud P, Guest Relations Manager van Designer Outlet Roermond, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2018

Beste J J,

Bedankt voor je recensie. Het is tijdens (Duitse) feestdagen en vakantieperiodes inderdaad drukker. We kunnen dan ook aanraden om ons buiten deze periodes te bezoeken als je houdt van rustig rondlopen en shoppen.

Graag tot een volgende keer!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne shopervaring. Alles ziet er keurig uit. Parkeerplaatsen waren goed geregeld. Genoeg toilet en eetgelegenheden.

Datum van activiteit: mei 2018
Ruud P, Guest Relations Manager van Designer Outlet Roermond, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018

Hi Remco,

Bedankt voor je bezoek en recensie. We zijn blij dat het goed bevallen is!

Graag tot een volgende keer.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met hoge verwachtingen een bezoek gebracht aan het outletcentrum. Helaas teleurgesteld. De parkeerkosten vielen mee (3 euro), alleen niet meer dan 20 minuten geweest. Oude collectie, nog hoge prijzen en beperkt aanbod. Al zijn er veel winkels, veel viel helaas niet in de smaak. De collectie viel erg tegen. Geen tweede bezoek waard.

Datum van activiteit: mei 2018
Ruud P, Manager van Designer Outlet Roermond, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Hi lofringest108,

Bedankt voor je recensie; jammer dat je bezoek tegengevallen is. Als je ons via een bericht of mail laat weten welke winkel, welk merk of wat voor productcategorie je graag had gezien, kunnen wij dit intern meenemen.

We hopen je ondanks je ervaringen te mogen verwelkomen voor een tweede, betere indruk.

Bekijk meer beoordelingen
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond het wel gezellig om te lopen. Het lijkt wat op Batavia stad. Maar om nou te zeggen dat er koopjes zijn....Nee. Ik vond het nog steeds veel te duur. Wil je nog steeds 70 euro voor een shirtje betalen dan moet je gaan....anders gewoon lekker de binnenstad in gaan.

Hi Inge,

Bedankt voor je bezoek en recensie. Jammer om te lezen dat je het (te) duur vond.

We kunnen je aanraden om ons tijdens de halfjaarlijkse Sale-periode te bezoeken; de Zomer Sale start binnenkort, op donderdag 7 juni. Gedurende deze periode krijg je extra korting op de outletprijs in alle winkels.

Verder proberen we bij het openen van nieuwe winkels met iedereen rekening te houden. Zo hebben we recentelijk een ONLY winkel geopend, waar de prijzen voor (onder andere) shirtjes zeer toegankelijk zijn.

We hopen je nogmaals te mogen verwelkomen!

Reizigers die Designer Outlet Roermond bekeken, bekeken ook

In Designer Outlet Roermond geweest? Deel je ervaringen!