Beoordeeld op 21 november 2018

Een tijdje geleden hebben wij hier gedineerd. Na een slechte ontvangst door een met de armen over elkaar staande ober waardoor wij zelf onze jassen moesten ophangen.
Vervolgens werden wij begeleid naar een eetzaal om daar ons diner te nuttigen: redelijke spijzen en begeleidende garnituren. Bedienende medewerker was stug en onvriendelijk en enigszins ongeïnteresseerd. Prijs en kwaliteit vonden wij niet in verhouding.
Jammer, een volgende keer beter!

Datum van verblijf: november 2018
2  Bedank Jean Guillaume ... G
Beoordeeld op 7 november 2018

Zondag 14 maart 2018 hebben we ons 25-jarig huwelijksfeest gevierd in De Oolderhof te Herten-Roermond.
Dezelfde gelegenheid als 25 jaar geleden. Familieleden van beide zijden uit Limburg, Almere, Sneek en Brussel waren aanwezig. Het terras nodigde uit dank zij het prachtige weer. Het was zeer gezellig. De bediening was uitstekend en het personeel zeer vriendelijk en attent. De gasten kwamen niets tekort. Om 18.30 u. werden we uitgenodigd voor het diner. Dit 4 gangendiner bestond uit verschillende gerechten, zodat er voor ieder wat wils was. De 2e gang was een wild bouillon. We hebben allen zeer genoten van al dat lekkers, wat afgesloten werd met koffie en bonbons. Om half elf was iedereen vertrokken en gingen wij naar onze kamer in het hotel de "Oolderhofjes". Een geweldige ruime kamer, een fijne badkamer met alles erop en eraan en heerlijke bedden. Na een prima nachtrust en heerlijk ontbijt, namen we afscheid van deze dag met een gouden randje.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen hotel op een steenworp van de mooie Maas. Mooie junior suite geboekt, met alle gemakken zoals klein keukentje. Luxe badkamer met douche en groot ligbad. Super schoon, zalige bedden. Voor het ontbijt loop je een paar meter naar de nabijgelegen brasserie maar dat is geen straf in die mooie omgeving. Voldoende parkeerplek. Ligt dicht tegen een mooi wandelgebied. Een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 22 september 2018

Op 14 september 2018 zijn wij getrouwd in Oolderhof en wij willen het personeel van Oolderhof bedanken voor de goede zorgen tijdens onze bruiloft. Wij vonden het super dat we in aanloop van de bruiloft een aantal keer met Maud (hospitality ambassador bij Oolderhof) konden sparren over de indeling en praktische zaken van de dag. Het was nooit een probleem om af te spreken en zij en haar team dachten graag mee om het voor ons een onvergetelijke dag te maken.

Op de dag zelf stond alles precies zo klaar zoals wij dat in gedachten hadden: de tuinzaal (voor de gelegenheid omgedoopt tot ceremoniezaal) was precies zo ingedeeld als dat wij het in gedachten hadden, de ballonnenzuilen werden na de ceremonie mooi verplaatst naar de ingang van de feestzaal, de tafelindeling voor het diner was perfect opgemaakt en het podium voor de band stond klaar.

Gedurende de dag werden onze gasten warm ontvangen door het personeel en kwamen de hele dag niks te kort. Het personeel zorgde ervoor dat iedereen op tijd een hapje en een drankje kreeg en was ging leuk en informeel om met de gasten.

Mede dankzij jullie inzet is het voor ons een onvergetelijke dag geworden. Daar willen wij jullie voor bedanken!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 25 augustus 2018

Op doortocht tijdens een fietstocht langs de Maasplassen hebben we er geluncht. De koude groenteschotel met zalm en scampi's was nagenoeg perfect te noemen.
Op het terras aan de voorzijde van het restaurant gedeelte van het complex was het aangenaam toeven te midden het groene lover.
De bediening was erg vlot en ook vriendelijk.
Ondanks het hotel-restaurant erg kort bij het water is gelegen kan men door een erg hoge dijk rond de Oolderplas en de Maas deze waterpartijen niet zien vanaf het terras.
Het hotel blijkt wel een uitbreiding (voor de zomermaanden?) te hebben aan de overzijde van deze dijk en daar zit men dus wel vlak bij het water.

Datum van verblijf: augustus 2018