“Met grote regelmaat.”
Beoordeling van Heere aan de Maas

Heere aan de Maas
Geclassificeerd als nr. 54 van 141 Restaurants in Roermond
1 juni 2018 beoordeeld

Op een prachtige locatie gelegen met uitzicht over de Maasplassen. Het eten overheerlijk en als van ouds. Een grote keuze uit voorgerechtjes, warme gerechten, salades en toetjes. Voor ieder wat wils. Als je hier met honger van tafel afgaat, dan ligt het echt aan jezelf.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met een behoorlijke groep. De ontvangst was goed, het eten voortreffelijk en het uitzicht magnifiek, je kijkt uit over de Maas en de jachthaven, je droomt er gewoon bij weg. Het eten was voortreffelijk, alles wordt, in een open keuken voorbereid. En alles is te krijgen en aan iedereen is gedacht. Allerlei voor gerechtjes, hoofdgerechten, nagerechten en zoveel als je lust en op kan. Alleen nu eens de wat meer traditionele gerechten, maar alles is er, vlees, vis, vegetarisch etc.
We komen hier zeker terug.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant bezocht voor een gezellig avondje uit.
Het begon dat we twee euro moesten betalen om je auto te kunnen parkeren op de parkeerplaats pal naast het restaurant.
We liepen naar de balie omdat we gereserveerd hadden, daar hebben we dik 5 minuten staan wachten.
Niemand die je helpt, dan maar de zaak in gelopen en ons gemeld.
Weckregen een tefel en de uitleg van het concept werd zeer duidelijk uitgelegd.
Het drinken werd opgenomen en gebracht door een wat chagrijnige jonge man.
Na onze eerste ronde vroegen we voor een ander plekje omdat het op deze plek in het restaurant erg warm was.
Dit was geen probleem en we kregen een fijne plek toegewezen.
We gingen voor de volgende ronde eten, dit zagcer allemaal heerlijk uit en de smaak is zeer goed.
Vanuit onze nieuwe plek hadden we zicht op de keuken van het restaurant.
Er was 1 kok die diversen keren naar het buffet liep zich iets in zijn mond stak en zich dan snel om draaide.
Mijn inziens moet dit niet kunnen.
De kwaliteit van het eten is uitstekend maar voor de rest mogen er nog wat puntjes op de I worden gezet.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten! Mooi restaurant, fijn personeel en een goede sfeer. Echt een aanrader! Heel veel keuze uit verschillende overheerlijke tapas. Mooie locatie aan het water.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten op een mooie locatie met over het algemeen zeer vriendelijk personeel! Zeer zeker voor ieder wat wils!

Reizigers die Heere aan de Maas bekeken, bekeken ook

In Heere aan de Maas geweest? Deel je ervaringen!