“Muy bien !!!”
Beoordeling van Cafe Sevilla

Cafe Sevilla
Geclassificeerd als nr. 43 van 139 Restaurants in Roermond
Beschrijving: Roermonds eerste echte Spaanse tapasbar! Bij ons kun je een echt Spaans biertje komen drinken, genieten van onze selectie van kleine Spaanse gerechtjes en verschillende soorten Spaanse wijnen proeven. Spaanser dan Café Sevilla wordt het niet.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastische ervaring voor de wijn en tapas liefhebber. Heerlijk genieten van de verfijnde hapjes in dit super restaurantje. Een aanrader voor iedereen die even het Madrileense of spaanse gevoel in het algemeen wil ervaren. Personeel super vriendelijk en zeer behulpzaam . Topper in Roermond . Een absolute aanwinst.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gelegenheid, ziet er gezellig uit.
1e ronde heerlijke tapas.
Nadat we besteld hadden voor de 2e ronde moesten we helaas erg lang wachten.
Onze vrees werd nog groter toen 2 keukenbediendes even een peukenpauze op straat tegenover het restaurant gingen doen in het zicht van de restaurantgasten(ziet er raar uit, niet professioneel).
Navraag bij de ober leerde dat de bestelling doorgekomen was en onderweg was........
Na 5 minuten kwam 1 van de 6 bestelde gerechten op tafel.
Na wederom 5 minuten kwam de ober vragen wat de rest van de bestelling was. Die was men kwijt.....
Na 10 minuten kwamen de ontbrekende gerechten.
Als goedmakertje kregen we brood gratis (€3,-), gemiddelde prijs van de tapas is €6,-.

Jammer dat de ober niet meteen toegeeft dat ze ons vergeten waren.

Snel de rekening gevraagd. De eigenaar kwam afrekenen.
Ons verhaal gedaan. Hij wilde nog een drankje van het huis doen als goedmakertje. Leuke geste, we hadden helaas al erg lang gezeten.

Kortom, super lekker maar helaas afgelopen zaterdag weinig professioneel.
Persoonlijk zou ik ze nog een 2e kans willen geven. Onze pubers zijn echter resoluut in hun oordeel. Jammer maar helaas.

1 april 2018 beoordeeld

Erg gezellige gelegenheid. Leuke sfeer en een goede, snelle bediening, ondanks dat de zaak vol zat. Dranken waren goed en het spaans bier eveneens. Leuke tapas hapjes, keuze genoeg. Alleen was het in het voorste gedeelte erg gehorig zeker voor mensen met een gehoorapparaat.

22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, lekker eten goede wijnen.
De gelegenheid is volledig in stijl. Mooi. Je voelt je welkom.
Wij hadden gelukkig gereserveerd want het zat volledig vol. De bediening had iets sneller gemogen. Erg lang op ons drankje moeten wachten. Maar dat kwam waarschijnlijk door onderbezetting. Verder top avond gehad.

5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een middag winkelen een drankje doen bij cafe Sevilla. Gezellig druk,ontspannen sfeertje en heel vriendelijk personeel. De tapas was erg lekker, voor herhaling vatbaar!!

Reizigers die Cafe Sevilla bekeken, bekeken ook

Roermond, Limburg
Roermond, Limburg

In Cafe Sevilla geweest? Deel je ervaringen!