Beoordeeld op 12 juni 2020

Mali Hotel super fijne locatie in zijstraat van de markt en vlakbij de servaasburg om de overkant te bereiken.super vriendelijk personeel en vooral Angelo van de receptie is een vakman zeer hulpvaardig en goede tips om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken

Datum van verblijf: juni 2020
Mabi Hotel, General Manager van Mabi Hotel Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2020

Beste Vontootje,

Wat een mooie woorden! Dankjewel voor de complimenten en heel fijn te lezen dat jullie het zo fijn gehad hebben bij ons.

Volgende keer weer zeker de mountainbike meenemen, dan zorg ik voor weer leuke tips voor in de avond.

Heel leuk dat jullie te gast bij ons waren, en hopelijk tot snel!

Angelo - Guest Happiness Server

Beoordeeld op 21 februari 2020

Strak en modern. Vriendelijke ontvangst met welkomstdrankjes. Kamers schoon en netjes. Ontbijt is goed verzorgd. Verlichting in kamer moet nog geoptimaliseerd worden. Mooie centrale ligging. Is de moeite waard

Datum van verblijf: april 2019
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Mabi Hotel Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2020

Beste Maas60,
Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Het doet ons veel plezier dat u een geslaagd verblijf heeft gehad en dat met name onze gastvrije service, nette kamers en het uitgebreide ontbijt pluspunten voor u vormden. Fijn om te lezen dat onze centrale ligging eveneens naar uw wens was. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten en staan bij een volgend bezoek aan Maastricht weer graag voor u klaar!

Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is dichtbij het centrum. Op 2 minuutjes wandelen ben je op de markt. Het personeel is erg vriendelijk. Tussen 17u en 18u is er een gratis glas wijn. Er is ook een optie voor mensen die geen alcohol drinken. De kamers zijn erg netjes. We kregen een grotere kamer omdat onze kamer nog niet klaar was. ‘s Nachts is het erg stil in het hotel. De bedden zijn van erg goede kwaliteit. Ook het ontbijt heeft alles wat nodig is om de dag goed te starten. Parkeren is ideaal in Parking Bassin. Je komt dan vlak naast het hotel uit. Zeker de moeite om je parking ticket via het hotel te reserveren.

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Mabi Hotel Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Beste Ellenherre,
Bedankt voor uw recensie.

Fantastisch dat u het zo naar uw zin heeft gehad dat u ons als een zeer mooi en gastvrij hotel aanbeveelt. Wij op onze beurt vonden het een genoegen u te mogen ontvangen. Fijn te vernemen dat de gastvrijheid van onze medewerkers naar wens was en dat ook het comfort van de bedden, het uitgebreide ontbijt en uw nette kamer pluspunten voor u waren. We hopen dat u ook de tijd kon nemen om van een filmpje te genieten in onze eigen cinema en staan een volgende keer met plezier opnieuw voor u klaar!

Beoordeeld op 7 februari 2020

Mooi hotel, artistiek. Toch is design niet altijd praktisch. Zo is het bedtafeltje wel erg klein, er is geen klerenkast. Zwarte muur en plafond wel stijlvol maar ook wel erg donker. Matrassen voor ons te hard. Miste vitrage, keken zo bij de buren binnen en vise versa waarschijnlijk. Wel schoon en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Mabi Hotel Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2020

Beste meneer of mevrouw Wormmeester,
Bedankt voor uw positieve review van Mabi City Centre Hotel en voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier dat u ons als een mooi en modern hotel omschrijft. Spijtig echter, dat de zwarte kamer toch niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Wellicht was een geheel witte kamer een betere keuze voor u geweest, geef een eventuele volgende keer gerust uw voorkeur door tijdens het boeken. Uw opmerking over het tafeltje bij het bed staat genoteerd. Wat de kledingkast betreft, is het inderdaad zo dat we hebben gekozen voor een open kast met hangers. Fijn om te lezen dat de gastvrijheid van onze medewerkers en onze netheid geheel en al naar wens waren. We hopen dat u plezierige herinneringen aan uw verblijf in Maastricht heeft en staan een volgende keer graag weer voor u klaar!

Beoordeeld op 3 februari 2020

Een fijn hotel in het centrum van Maastricht . Mooi kamers en vriendelijke personeel. Zeker een hotel om vaker te bezoeken voor een gezellige weekend in Maastricht. Parkeren is mogelijk dicht bij het hotel.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Josine Vendrik, Hotel Manager van Mabi Hotel Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Beste gast,
Vriendelijk bedankt voor deze fijne review!

We zijn blij dat we met onze centrale ligging en vriendelijke medewerkers konden bijdragen aan een geslaagd verblijf in Maastricht.

We verwelkomen u met veel plezier nog eens in het hotel.