9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben samen erg genoten van ons verblijf. Het personeel stond altijd klaar om ons verblijf zo prettig mogelijk te maken. De ontvangst met een glas cava en een geitenkaasje was top na een lange dag, en de uitleg over het hotel concept erg interessant. De kamer was schoon, voorzien van airco en tv met netflix. De bedden sliepen heerlijk en het ontbijt was top met wederom perfecte service. 10/10!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Mabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2018

Beste Janne,

Hartelijk dank voor deze perfecte score!

Het doet ons erg veel plezier dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf en van onze kleine attentie bij het inchecken.

Wat fijn dat u de decoratie heeft gewaardeerd.
Het gebouw was vroeger inderdaad een bioscoop die gecensureerde films toonde en we proberen de originele stijl en sfeer te behouden.

Het verheugt ons te lezen dat ook alles op uw kamer naar wens was!

Met gastvrije groet, en hopelijk tot snel!

5 juni 2018 beoordeeld

top hotel, pal gelegen in het centrum met een perfecte en vriendelijke service. Het ontbijt is heerlijke met een persoonlijke bediening. Niks is teveel gevraagd, tevens aanbod van huurfietsen. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, Manager van Hotel Mabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2018

Beste Thierry,

Bedankt voor deze mooie woorden!

Fantastisch dat u genoten heeft van het verblijf. We kijken alvast uit naar uw volgende bezoek aan het mooie Maastricht!
Hartelijke groet,

5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Blij met alles. Schoon, ruime kamer, vriendelijk personeel en heerlijke douche. Vooral fijn dat we onbeperkt koffie mochten halen en meenemen naar de kamer. Wij hadden geen ontbijt geboekt en dan toch met koffie de deur uit gaan is dan wel heel fijn!

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, Manager van Hotel Mabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze positieve feedback!

Wauw, wat fijn dat u ons een perfecte score heeft gegeven!

Fijn dat alles naar wens was tijdens uw bezoek aan ons hotel en dat u zeer te spreken bent over onze service en de kwaliteit van uw kamer.
We kijken uit naar uw volgende bezoek aan Maastricht!

Hartelijke groeten,

29 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen weekend 1 nachtje in dit superleuke hotel verbleven. De tante van mijn man heeft vroeger in de voormalige bioscoop gewerkt die in dit pand gevestigd was en we vonden het leuk om eens een kijkje te gaan nemen hoe men van deze bioscoop een themahotel gemaakt had. Parkeren deden we in de parkeergarage: q bassin....makkelijk te vinden en op zo'n 50 meter afstand van het hotel. Super!!!! Ook nog eens korting bij deze parkeergarage als je dit bij het hotel vermeld. Rustige parkeergelegenheid ,maar midden in de stad en kort bij hotel. Wij kenden deze parkeergarage niet, terwijl we regelmatig in maastricht zijn. (we wonen op een half uur rijden van maastricht af). Ontvangst was meer dan vriendelijk. De receptioniste legde ons alles uit ,ook dat we gebruik konden maken van een gratis glaasje cava met een stuk geitenkaas en we kregen de sleutel(ja: een echte ouderwetse sleutel ipv een kaartje) en mochten naar onze kamer die al klaar was. Kamernummer 108! De imagine king kamer. De muren zijn helemaal zwart...ik vond het wel apart(en met de gordijnen dicht 's nachts echt alles donker en heerlijk om te slapen). Als je de televisie aanzette en de lichten uitdeed, deed het inderdaad aan een kleine bioscoop denken. Er waren overal kleine details van een bioscoop te vinden...ook lag er een kleurboekje voor volwassenen. Schitterend....je bleef om je heen kijken. Het bed oogde basic, maar allang niet meer zo lekker geslapen. Matrassen lagen heerlijk. Het bed was zeer ruim en ook de kussens waren zacht ,maar toch stevig genoeg. Geslapen als een roosje! De badkamer was niet in stijl: beetje verouderd. Douchedeur sloot niet helemaal ,maar met wat voorzichtigheid toch heerlijk gedoucht met een krachtige waterstraal. Er was een zeepje,hair and bodywash en bodylotion aanwezig in leuke gekleurde verpakkingen. Allemaal genoeg voor ons nachtjeweg. Alleen jammer dat de badkamer niet in de stijl was meegenomen. Geen kleerkast, maar wel een heel leuk ophangsysteem voor je kleren. Perfect. Ook is er een klein zaaltje als bioscoop....zo geinig. Popcorn krijg je er gratis bij. 's avonds in de bar een plankje kaas en coppa ham besteld (met chocoladevlokjes er over heen: aparte combinatie maar heerlijk). En een goede frisse sauvignon blanc. Jammer dat er maar 1 personeelslid was, wat de receptie beheerde en ook nog de drankjes moest bereiden, want dat maakte een ietwat rommelige indruk. Zitgelegenheid was klein maar leuk. Ontbijt de morgen erna was in een mooie lichte ruimte. Je waande je in het buitenland...zonnetje scheen. Van alles te krijgen: van brood met beleg tot spiegeleitje en zelfs een glaasje prosecco. Uitchecken verliep ook weer zeer vlotjes...koffertjes even laten staan ivm shoppen...ook dat super geregeld. Ongeveer 100 meter lopen en je staat al op de markt. Hoewel het hotel midden in het centrum ligt ,is het zeer rustig gelegen en hoor je helemaal niets als je lekker gaat slapen. Al met al een aanrader voor mensen die houden van hotels die net wat anders zijn dan andere hotels. Geen superdeluxe kamers, maar je kijkt je ogen uit en slaapt als een roosje. Wij verblijven in veel hotels ,maar dit was (net als bv het arresthuis in roermond) een heel leuk en grappig themahotel. Voor de prijs hoef je het niet te laten!!!! Doen zou ik zeggen!!!!

Kamertip: Kamernummer 108: heerlijk rustig en ruime kamer
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Mabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Beste Katja,

We danken u vriendelijk voor deze mooie en uitgebreide beoordeling.

Wauw, we zijn in de wolken met uw mooie woorden over ons hotel: uw recensie leest als een roman! Maar wij houden natuurlijk ook wel van een goeie film, zoals u al heeft ontdekt. Het verheugt ons te lezen dat u de knipoogjes naar ons thema allemaal heeft opgevangen en dat u ze zo uniek vond. We zetten inderdaad stevig in op een sfeer die draait rond oude bioscopen van de jaren '30.

Maar het doet ons uiteraard ook veel plezier dat u daarnaast ook heeft kunnen genieten van de ruime keuze bij het ontbijt en van onze gunstige ligging vlak bij het Maastrichtse stadscentrum.

Het zou voor ons een hele eer zijn om u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen! Ook dan doen we er weer alles aan om u een onvergetelijk verblijf te bezorgen.

Hopelijk tot snel!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden het romantische arrangement, heerlijk overnacht in dit hotel. Bij aankomst rozenblaadjes op het bed en een fles prosecco. Lekker uitgebreid ontbijt en het hotel ligt op een top locatie midden in het centrum!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Geachte Andrea,

Hartelijk dank voor uw feedback.

We willen onze gasten die iets te vieren hebben graag een belevenis geven die ze niet snel zullen vergeten.

Wat fijn dat u zo genoten heeft van onze attenties op de kamer!

We danken u hartelijk voor de perfecte score die u ons geeft. Hopelijk kiest u bij een volgende bezoek aan Maastricht opnieuw voor ons!