27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden het romantische arrangement, heerlijk overnacht in dit hotel. Bij aankomst rozenblaadjes op het bed en een fles prosecco. Lekker uitgebreid ontbijt en het hotel ligt op een top locatie midden in het centrum!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Mabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Geachte Andrea,

Hartelijk dank voor uw feedback.

We willen onze gasten die iets te vieren hebben graag een belevenis geven die ze niet snel zullen vergeten.

Wat fijn dat u zo genoten heeft van onze attenties op de kamer!

We danken u hartelijk voor de perfecte score die u ons geeft. Hopelijk kiest u bij een volgende bezoek aan Maastricht opnieuw voor ons!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier met een hele groep collega's voor twee nachten. Mooi hotel met vriendelijke ontvangst, mooie kamers met goede bedden en ook een heerlijk ontbijt. Wel relatief prijzig. Het hotel heeft een perfecte ligging in de stad.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Manager van Hotel Mabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste gast,

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling!

We zijn verheugd te lezen dat jullie samen hebben genoten van alles wat het Mabi City Centre te bieden heeft, zoals het gevarieerde ontbijtbuffet, de inrichting, de comfortabele bedden en de centrale ligging in Maastricht.

Wat jammer dat jullie niet helemaal tevreden waren met de prijs-kwaliteitsverhouding. We horen graag wat we kunnen verbeteren.

Wij waarderen uw feedback en we hopen in de toekomst opnieuw een kans te krijgen om u in ons hotel te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

22 mei 2018 beoordeeld

Niets op aan te merken . Een aanrader! Mooie comfortabele kamer met propere badkamer. Uitstekend bed. Rustig gelegen en toch vlakbij centrum. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Kan dit hotel enkel maar aanbevelen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Mabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Beste Michael,

We danken u vriendelijk voor de mooie beoordeling.

We zijn verheugd dat alles naar wens was tijdens uw bezoek aan ons hotel en dat u heeft genoten van het comfort van uw kamer en badkamer, en van de kwaliteit van uw comfortabele bed.

Het klopt inderdaad dat ons hotel een oase van rust probeert te zijn in het bruisende centrum van Maastricht. Hopelijk mogen we u snel opnieuw verwelkomen!

Warme groeten,

22 mei 2018 beoordeeld

Wat een heerlijk hotel! We werden met een glaasje cava ontvangen en een hapje op de bar. De inrichting is heel origineel, heel leuk gedaan. De kamer was ruim, netjes en heerlijke bedden. Jammer van de 1-persoonsbedden die willen nog wel eens schuiven. Een extra kussen was ook fijn geweest. Koffie op de kamer is dan weer een bonuspunt! Oh en wat een fijne make-up spiegel in de badkamer. Perfect. Het ontbijt was zalig dus dat moet je zeker boeken, al was het maar voor de inrichting van de ontbijtzaal. We hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Els,

Fantastisch dat u ons een perfecte tevredenheidsscore hebt gegeven!

We zijn blij dat jullie zo hebben genoten van het verblijf bij ons. En wat leuk dat u de originele inrichting aanhaalt als pluspunt. Dit is inderdaad één van onze grootste troeven. We vinden het tevens fijn dat we jullie goed van dienst hebben kunnen zijn, dit doen we graag.

Aarzel dan ook niet ons in te lichten als u problemen ondervindt, zoals bij het schuiven van de bedden, of als u een extra kussen nodig heeft.

Wij kijken alvast uit naar uw volgend bezoek.

19 mei 2018 beoordeeld

zeer goed. Zeer vriendleijk personeel, mooie kamers, goed gelegen, zeer verzorgd ontbijt. Goede ontvangst bij aankomst. Personeel was zeer behulpzaam en steeds met de glimlacht. Niets negatiefs te melden.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, Manager van Hotel Mabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw uiterst positieve feedback.

Wat fijn dat u er een geslaagd weekendje weg met uw vrienden op heeft zitten, en dat u heeft genoten van de kwaliteit van uw kamer en van het luxueuze ontbijt. Ons team dankt u voor de mooie woorden over hun gastvrijheid en service, en hoopt u spoedig nogmaals welkom te mogen heten!

Beste wensen,