“Leuk nieuw concept ”
Beoordeling van Cafe Cliniq

Cafe Cliniq
Reserveren met
Cafe Cliniq is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 36 van 472 Restaurants in Maastricht
Keukens: Diner, Steakhouse, Café
Geschikt voor: Grote groepen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond heerlijk gegeten bij Café Clinique, sinds kort een nieuw concept, je kunt uit heel veel verschillende gerechtjes kiezen en zo zelf je maaltijd samenstellen, handig voor mensen zoals wij die altijd moeite hebben met kiezen. Gewoon een hoofdgerecht eten kan ook nog steeds.

Leroy W, Manager van Cafe Cliniq, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018

Hallo Lily,

Bedankt voor de recensie. We zijn blij om te horen dat je het nieuwe concept leuk, maar vooral lekker vond.

Groet,

Cafe Cliniq

24 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke kleine gerechtjes (noem ze zeker geen tapas), heel verrassend gepresenteerd en met originele combinaties. We namen een aperitief en een zestal gerechten en betaalden minder dan €60. Een adresje om te onthouden, ook al omwille van de joviale bediening.

Leroy W, Manager van Cafe Cliniq, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2018

Beste Alain,

Bedankt voor de recensie. We zijn blij om te horen dat u lekker gegeten heeft. Tot een volgende keer

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk concept; je kan ofwel per gerechtje bestellen óf 1 prijs betalen en onbeperkt genieten. Alle gerechtjes waren even lekker, de bediening erg vriendelijk! Tijd tussen de gangen was niet te lang maar ook zeker niet te kort, wij hebben hier onze avond goed kunnen vullen. Zeker voor herhaling vatbaar als we nog eens naar Maastricht komen!

Bedankt voor de recensie!
We zijn blij dat ons nieuwe concept bij jou in de smaak is gevallen.

Groetjes,

Cliniq

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend hier heel lekker gegeten. Sinds een paar maanden hebben ze een nieuw concept waarbij je allerlei kleine gerechtjes kunt eten i.p.v. een groot hoofdgerecht. Het zijn leuke, lekkere en bijzondere gerechten. Daarnaast was het personeel heel erg vriendelijk!

Bedankt voor de recensie Kimberly, We zijn blij om te horen dat je hebt genoten van de verschillende gerechtjes.

15 mei 2018 beoordeeld

De gerechten waren stuk voor stuk lekker.
we hebben een heerlijke avond gehad met een super goede bediening.
De tijden tussen de gerechten in was perfect niet te lang en niet te kort.
we kregen wel nog een melding dat het druk was mmaar we hebben daar niets van gemerkt

Leroy W, Eigenaar van Cafe Cliniq, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Hallo Karel,

Bedankt voor je recensie. Het was inderdaad erg druk de afgelopen dagen, maar we zijn blij dat jij daar niks van gemerkt hebt. We zullen de complimenten delen met het team.

Groet,

Reizigers die Cafe Cliniq bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Cafe Cliniq geweest? Deel je ervaringen!