TripAdvisor

Beoordeling van Toscanella Apuana

Toscanella Apuana
Geclassificeerd als nr. 17 van 514 Restaurants in Maastricht
14 september 2019 beoordeeld

We hadden een maand geleden al gereserveerd, omdat dit restaurant echt Italiaans is en goed uit allerlei lijstjes kwam... we werden helemaal achterin geparkeerd, vlak naast het toilet, wat niet echt prettig is, want er zijn mensen, die, ja echt, met de deur open plassen..we hadden vooraf wat planken met vleeswaren en brood, gewoon goed, goed wijntje, prima. De hoofdgerechten waren wisselend... de ravioli met truffel, die 4 van ons bestelden, was opeens op, want een andere tafel had dit gerecht ook.
Men vroeg of het goed was, als het een ander soort zou worden... dit was een spinazie ricotta en tomatensalsa, werd niet warm opgediend en zat een iets te goede “bite” in.
De risotto leek meer op te harde rijst en was mij iets te veel al dente.... jammer... we hadden ons er zoveel meer van voorgesteld... vooral als je uit Rotterdam komt, een maand van te voren reserveert en dan dit aantreft. Het personeel is vriendelijk en Italiaans, maar dat lijkt dan eigenlijk meer op een “toneelstukje” dan dat we even in Toscane waren... we zoeken de volgende keer even verder...

Datum van bezoek: september 2019

9 september 2019 beoordeeld

Vooropgesteld : de gerechten hebben een intense originele Italiaanse smaak. Doe je ogen dicht en je proeft, ruikt, beleeft Toscane. De wijnkaart is ruim gevuld met Itaiiaanse wijnen vanaf de lichte Chianto tot en met de krachtige Amarone. De tiramisu is goddelijk. Enig kritiekpuntje is de bijna 'zakelijke' bediening waarbij het gevoel ontstaat dat de tafel weer snel vrij moet zijn voor de volgende ronde. En dat is dan weer niet-Toscaans. Jammer.

Datum van bezoek: september 2019
28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is echt super! Het is er dan ook héél druk op zaterdagavond en reservatie is een must. De tapasschotels zijn top vers en heerlijk ! De Italiaanse wijn was eveens lekker.

Datum van bezoek: juli 2019
4 augustus 2019 beoordeeld

Uitstekend. Een avondje in Italië. De sfeer, het eten en de wijn. Drie keer raak! Hier wil je terugkomen.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijke eerlijke Italiaanse gerechten gemaakt en geserveerd door een groep enthousiaste Italianen! Soms wat chaotisch maar alles gaat op een ontspannen manier. De gast staat centraal. Marco en team: dank. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Toscanella Apuana bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Toscanella Apuana geweest? Deel je ervaringen!