“Lekker en goedkoop eten!”
Beoordeling van Dadawan Maastricht

Dadawan Maastricht
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 70 van 464 Restaurants in Maastricht
Wijk: Wyck
Beschrijving: DADAWAN! De keuken van DADAWAN staat voor het beste van de Oosterse en Westerse keuken met een eigenzinnige presentatie en een onweerlegbare smaaksensatie. Authentiek, gezond en betaalbaar. Worldly food, small town prices. Dat zijn wij. Dat is DADAWAN.
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker eten. Heel goedkoop en je krijgt zeker veel eten voor je geld. Snelle service en dit alles ook vaak automatisch. Vriendelijk personeel echt een aanrader om eens te doen!

Datum van bezoek: juli 2021

10 juni 2021 beoordeeld

De frieten waren erg droog. Je proefde meteen dat ze niet vers waren. Ook duurde de Bestelling te lang en klopt niet.

Datum van bezoek: juni 2021
25 april 2021 beoordeeld

Heerlijke noodles gehaald, met rundvlees.
voldoende saus bij de noodles.
Goed warm, en heel fijn dat je het in een tasje mee krijgt, en stokjes en bestel erbij.
Persoonlijk vond ik deze stokjes niet heel handig ondat ze niet op een punt liepen, maar dat was geen probleem, gewoon over gegaan op de vork.
De groente en vlees lagen allemaal boven op, met wat moeite kon ik bij de noodles komen. De smaken waren heerlijk, ik houd wel van wat pikant, en dit zat er ook in.

Datum van bezoek: april 2021
4 december 2020 beoordeeld

(Online besteld en afgehaald) Echt heerlijk gegeten! De Steak, sushi bowl met zalm, knoflookgarnalen met noodles en soya bonen. Stuk voor stuk perfect! Porties zijn groot en dat voor een kleine prijs. Vlees van de steak was perfect gebakken en de service is super vriendelijk. Ik ga binnenkort zeker nog een keer bestellen. Dikke dikke aanrader!

Datum van bezoek: december 2020
23 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant. In juli 2020 bezocht, ik heb er heerlijk gegegeten. Eerlijke prijzen. Bediening kwam met een soort robot, leuk en grappig.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Dadawan Maastricht bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg
Maastricht, Limburg

In Dadawan Maastricht geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.