13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig Hotel in het centrum van Maastricht.Kamers zijn leuk en netjes. Op loopafstand van de winkelstraatjes, restaurantjes en bars. Privé parking om de hoek. Hotel heeft een Brasserie op het plein.

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met mooie centrale ligging aan het vrijthof. Mooie grote kamers en korting op parkeergarage Entre Deux in de aangrenzende straat. Geen ontbijtbuffet, maar a la carte ontbijten, hetgeen per saldo wel iets prijziger kan zijn.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super leuk hotel in het centrum van Maastricht. Leuke grote kamers, vriendelijke bediening maar vraag geen kamer aan de straatkant want daar beginnen ze het plein om 6u30 op te ruimen. Veel lawaai waardoor je nog moeilijk je slaap kan vinden. Voor de rest Top !!

Verbleef: februari 2018
27 december 2017 beoordeeld

fantastisch gelegen midden aan het Vrijthof. Compact en compleet. Vooral de kamer met uitzicht op de Kerstmarkt en het Vrijthof is een aanrader.
Hotel heeft een eigen parking in de Helmstraat.
We hadden maar 1 opmerking: de douche had geen werkende douche-stang. Een schoonheidsfoutje want al het overige was top. Keuze ontbijt naar smaak. Ook het restaurant maakt lekkere gerechten. Als je van de geneugten van een grote stad houdt is dit een regelrechte aanrader.

Kamertip: vraag een kamer aan de Vrijthof zijde.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden 1 nachtje geboekt met mooi uitzicht over het
Vrijthof kerstmarkt. En het geluidsoverlast waar we voor waren gewaarschuwd was nihil. Top kamer.
En ontbijt was a la card. Keuze genoeg. En prima

Verbleef: december 2017, reisde met een partner