Dunja D

Fijn en vertrouwd adres

Beoordeling van Kaboom Hotel
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Altijd een fijn adres gunstig gelegen hotel in centrum van Maastricht; schone frisse kamers met humor. En op tijd geboekt dan ook nog een redelijke prijs 😊
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Exterior
Gratis parkeren
1.3 km van Kaboom Hotel
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 13 mei 2024

Tegenover treinstation en bushaltes, via het hotel kan je naar het naast gelegen DE cafe, ontbijten deden bij soDelicious maar er zijn nog veel meer van dit soort gelegenheden te vinden. Goed aan te wandelen naar het centrum

Beoordeeld op 6 mei 2024

Leuk hotel tegenover station Maastricht; de brug over en je bent zo in het centrum. De kamers zijn leuk ingericht, niet zo standaard als in de meeste hotelketens. Je bent van alle gemakken voorzien, het enige dat ik miste was een koelkastje op de kamer. De bedden liggen erg lekker.
Extra leuk: voor een paar euro extra kun je een klein terrarium met wandelende takken op je kamer krijgen!
Vraag wel naar een kamer die niet uitkijkt op de 'chill zone' (binnenplaats/terras) als je niet wil dat er tot laat op de avond kletsende en rokende mensen pal onder je raam zitten.

Beoordeeld op 1 maart 2024

De kamer was (bijna helemaal) goed schoon. Echter hadden wij een kamer naastde service ruimte, de hele nacht wakker gelegen van de centrifuge van de wasmachine. De tv had maar 3 zenders maar dat hebben ze proberen op te lossen (helaas niet gelukt). Maar dat was niet zo belangrijk.

Kamertip: Vraag een kamer uit de buurt van de service ruimte!
Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 3 januari 2024

Wij waren hier het weekend van oud en nieuw en werden op Oudjaarsdag verrast met oliebollen :-) Gezellige aankleding van de receptie en de kamers en wat mij aansprak was de duurzaamheid: niet altijd nodig handdoek te verwisselen en als je er 2 dagen bent de kamer schoon te maken.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 27 december 2023

Perfect verblijf met leuke details voor kinderen. Een leuke makkelijke route van 20 minuutjes naar het vrijthof. Prima ontbijt, fijne bedden. We komen bij een volgend bezoek aan maastricht zeker terug!

Datum van verblijf: december 2023