Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official Site
PricelineUS$ 95
Hotels.comUS$ 105
TravelocityUS$ 105
Beoordeeld op 20 november 2021 via mobiele applicatie

Mooie en propere familiekamer, vriendelijk personeel en uitstekende locatie om
Maastricht en omstreken te verkennen.

Goed buffetontbijt, ook al moet je hiervoor enkele meters naar buiten wandelen. Het restaurant is slechts enkele seconden wandelen.

Mogelijk aandachtspunt: de kussens op het bed vonden we wat te zacht. Maar smaken verschillen op dat vlak. Wel een goede matras en een goede geluidsisolatie.

Datum van verblijf: oktober 2021
LBG Hotels, Owner van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2021

Beste Sitappy,

Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons hotel en je verblijf hier. Wel jammer om achteraf te lezen dat je niet helemaal tevreden was met de kussens. We hadden dat graag voor je opgelost tijdens je verblijf om te voorkomen dat je hier last van hebt! Mocht je een volgende keer bij ons verblijven, vraag naar de mogelijkheden aan 1 van ons en we verzorgen passende kussens!

Hartelijke groet,
Colin - Guest Happiness Server

Beoordeeld op 17 oktober 2021 via mobiele applicatie

Wij vonden het een leuk hotel. Leuke originele ideeën en een leuke sfeer, gezellig personeel. Maar er was wat betreft schoonmaakwerk nog wel wat winst te behalen. Veel stof op de lamp boven het bed en de tegels in de badkamer op de muren mochten ook wel even een goede schoonmaakbeurt. Dat was helaas een minpuntje.

Datum van verblijf: oktober 2021
LBG Hotels, Owner van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2021

Beste Naomin,

Dankjewel voor de mooie complimenten en wij zijn enorm blij dat u zo'n fijn verblijf heeft gehad.
Daarnaast, dank je voor de feedback! Wij gaan mee aan de slag om ervoor te kunnen zorgen dat u bij terugkomst nog een fijner verblijf heeft.

Een hele fijne dag nog en tot de volgende keer!
Marga-Guest Happiness Server

Beoordeeld op 12 oktober 2021 via mobiele applicatie

Als je de receptie binnenkomt denk je dat je een zwembad binnen loopt. Beetje kil met al die tegels en veel echo daardoor. Vriendelijk personeel. Lichte kamer met heerlijke bedden en een (regen)douche met harde straal. Schone kamers en doucheruimte. Wel jammer dat je de ventilatoren buiten hoort als je het raam open hebt. Heerlijk ontbijt bij het ernaast gelegen Flavourz.

Datum van verblijf: oktober 2021
LBG Hotels, Owner van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2021

Beste Maike,

Dank u wel voor uw mooie woorden en complimenten.
Uw kleine minpunten worden in achting genomen zodat wij u en andere gasten een nog beter verblijf in ons hotel kunnen bieden.
Daarom danken wij u voor uw feedback en wensen wij u een fijne dag.

Met vriendelijke groet
Marga Pieters

Beoordeeld op 12 oktober 2021

Na een maand in hotels te hebben verbleven was dit het hotel met veruit de slechtste prijs/prestatie verhouding.
Douchedeur sluit niet waardoor waterballet in badkamer maar geen badmat.
Geen koffie/thee faciliteit op de kamer
Vloer vies, ramen al jaren niet schoongemaakt. Douche artikelen niet bijgevuld. Geen kast op de kamer, geen extra kussen.
Geen 2e deurkaart voor partner
Geen ruimte in ontbijtrestaurant, daarom gedwongen om op kamer te ontbijten waar maar 1 stoel stond. Minimaal ontbijt, afgeleverd in papieren zak met plastic bestek. Overigens geen mes en geen bord. Niet de gevraagde etenswaren.

En dit alles voor slechts €345 voor 2 nachten.
Hier gaan wij dus nooit meer heen.

Kamertip: Kies een ander hotel!!!

Beste rv860,

Allereest wil ik u graag nogmaals onze excuses aanbieden voor hetgeen voorgevallen is tijdens uw verblijf. Ik wil u dan ook nogmaals danken voor het prettige telefonisch onderhouden.

Fijn dat we zo tot een oplossing hebben kunnen komen.

Armando Vermeulen
Jr. Minster of Operations

Beoordeeld op 25 september 2021 via mobiele applicatie

Leuk gestyled hotel, vriendelijke en behulpzaam ontvangst door receptioniste! Rustig op de kamer ook al zit je midden in centrum, vlakbij station en ideaal parkeerplaats voor fietsen!

Een waterkoker voor een kopje thee heb ik wel gemist! Helaas slecht geslapen, kussen lag niet lekker, zag de volgende ochtend op een tegeltje in de douche staan dat je een ander kussen kan vragen bij de receptie!

Datum van verblijf: september 2021
LBG Hotels, Owner van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2021

Beste Trail00266095758,

Wat fijn dat je het personeel en onze locatie leuk vond! Wel jammer om achteraf te lezen dat je slecht hebt geslapen door het missen van een ander kussen. Het klopt inderdaad dat we een uitgebreid kussen menu hebben, dus er had er zeker een voor je tussen gezeten! Jammer dat je er net te laat achter kwam. Verder ook vervelend dat je geen waterkoker had. We hadden dat graag voor je opgelost tijdens je verblijf, We hebben er genoeg staan namelijk! Ondanks dit hoop ik dat we je toch nog eens mogen verwelkomen in Kaboom, dan kunnen we meteen laten zien hoe het óók kan. Fijne dag!

Hartelijke groet,
Leo - Guest Happiness Server