Hurb
Expedia.comUS$ 63
eDreamsUS$ 63
getaroom.comUS$ 117
Beoordeeld op 30 september 2020

We sliepen op een nette gezinskamer en hadden ervoor gekozen om een wandelende tak mee te nemen op de kamer, dat kon je bij de boeking kiezen. Dat vond ik wel erg grappig. De wandelende takken zaten in een glazen bak met slot! Blijkbaar worden ze ook wel eens meegenomen. We lagen met 4 1-persoonsbedden op een rij. De bedden sliepen perfect en alles zag er heel netjes uit. Vanuit bed, konden we allevier goed televisie kijken. De service in het hotel was perfect. Er stonden steeds jonge mensen achter de receptie. We werden goed geholpen en geadviseerd wat te doen.

Datum van verblijf: december 2019
LBG Hotels, Owner van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2020

Hey Karin,

Wat gaaf om te lezen dat jullie zo blij waren met ons als personeel en dat je de kamerfijn vond. Onze wandelende takken hebben het naar hun zin gehad tijdens jullie verblijf. We hopen jullie snel weer terug te zien in Kaboom!

Milan - Guest Happiness Server

Beoordeeld op 23 september 2020 via mobiele applicatie

Tijdens onze stedentrip verbleven wij in Hotel Kaboom.. qua locatie een top hotel. Pal tegenover het station en voldoende parkeergelegenheid in de omgeving.
Het personeel was erg vriendelijk en de kamers waren zeer schoon.
Persoonlijk vonden we de kamer aan de krappe kant en mistte wij met name een kast. De krapte was voor ons geen probleem, tijdens een stedentrip zijn wij enkel in het hotel om te slapen of eventueel even op te frissen. Ook de badkamer was aan de krappe kant, maar wel erg schoon en dat is iets wat wij altijd het belangrijkste vinden.
Als je een kamer aan de buitenkant kiest hou dan rekening met enig rumoer van de straat. Persoonlijk hadden wij er geen last van, maar als je meer stilte wil, kies dan voor een kamer aan de binnenzijde.

Prijs/kwaliteitsverhouding voor dit hotel is zeer goed.. wil je niet te veel betalen voor je hotel maar wel een goed hotel hebben, kies dan voor Kaboom.

Datum van verblijf: september 2020
Hip Hotel , General Manager van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2020

Hey Robin,

Wat gaaf om te lezen dat je zo blij was met ons als personeel en dat je de kamers fijn vond ondanks dat ze wat krap waren. Daar houden we van. We hopen je snel weer terug te zien in Kaboom!

Beoordeeld op 23 september 2020 via mobiele applicatie

We zijn twee nachten in Kaboom verbleven. Het hotel is centraal gelegen tegenover het station. De kamers zijn netjes, maar niet groot, de bedden en kussens zijn goed, het hotel is erg gehorig, ondanks dat we een kamer aan de binnenkant hadden, werden we wakker van andere gasten.
De schoonmaak is matig.
De wijk “Wijck” is super!! Een gezellige wijk met goede restaurants en leuke winkeltjes!

Datum van verblijf: september 2020
Hip Hotel , General Manager van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2020

Hallo DaniNetherlands,

Wat jammer om te horen dat jullie het gehorig vonden in ons hotel. Dat hadden we graag direct opgelost tijdens je verblijf door jullie bijvoorbeeld een minder gehorige kamer te geven. We willen je vragen om contact met ons management team op te nemen zodat we kunnen zoeken naar een passende oplossing omdat we je natuurlijk liever met een fijner gevoel laten terugkijken op je verblijf én hier graag van willen leren voor de toekomst. Voor nu een hele fijne dag.

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Locatie is super, midden in het centrum en parkeergarage tegenover het hotel. Parkeren €14,- per dag. Kamers zijn erg minimalistisch. Geen koelkast of haakje om je handdoek aan te hangen. Te duur voor de minimalistische kamer.

Datum van verblijf: september 2020
LBG Hotels, Owner van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2020

Hallo 794lettys,

Wat leuk om te lezen dat je een top verblijf hebt gehad! Zien we je snel nog eens terug in ons mooie Maastricht?

Beoordeeld op 17 september 2020

We hebben hier twee nachten geslapen en zijn enthousiast. Een kleine, maar complete kamer met toffe details en een prima bed. Ook de badkamer is klein, maar compleet en schoon.
Als je goed kijkt en leest, kom je heel veel humor tegen. De locatie is perfect. Dicht bij het centrum en tegenover het station, maar vergeet ook niet de omgeving van het hotel te verkennen. Kleine winkeltjes, galeries en de prachtigste panden.
Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: september 2020
Hip Hotel , General Manager van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2020

Hoi Petra,

Super gaaf dat je een knallend verblijf hebt gehad! We bieden je dan ook graag een kortingscode aan om je volgende verblijf net zo spetterend te maken! Misschien zijn er nog dingen in de omgeving die jullie kunnen ontdekken! Heb je de kortingscode gekregen? Zo niet, laat het ons even weten. Alvast een fijne dag en tot de volgende keer!

Judith - Guest Happiness Server