Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (783)
Beoordelingen filteren
783 resultaten
Waardering van reizigers
441
281
44
10
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
441
281
44
10
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
53 - 58 van 783 beoordelingen
19 juni 2018 beoordeeld

Eén nachtje verbleven in dit hippe hotel. Het was er druk (niets storend) en we kregen een familiekamer toegewezen! Ruime kamer dus voor ons 2. Leuk ingericht, ideaal voor een gezin met 2 kinderen. vraag bij de reservering naar kamer 236! Wij genoten alvast van een rustige nacht. 's Morgenvroeg ontbeten bij "Douwe Egbert" voor €7,50 en dan een ganse dag shoppen.

Kamertip: 4 bedden nodig? Vraag dan kamer 236!
  • Verbleef: juni 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Barontoo
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, General Manager van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

Het doet ons plezier dat je genoten hebt van een een prima verblijf bij ons en dat je helemaal tevreden was met je mooie en ruime kamer.

Ook fijn dat het ontbijt je heeft gesmaakt en dat je naar hartenlust hebt kunnen shoppen in onze mooie stad! We hopen je bij een volgend bezoek opnieuw van dienst te mogen zijn.

Hopelijk tot een volgende keer.

Hartelijke groet,
Josine Vendrik, Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een ideale ligging tegenover het station in de gezellige wijk ‘Wyck’. Wij hadden een vierpersoons kamer op een tussenverdieping die lastig te vinden was (extra info was handig geweest).
De kamer was basaal ingericht. Weinig kastruimte en slechts één klein dakraam met een kapot schuifgordijn. De kamer was voorzien van een grote televisie. Fijn dat het toilet apart is. De badkamer is prima.
Voor het ontbijt is er de keuze uit een klein- of een groot ontbijt. Het kleine ontbijt (bij Douwe Egberts) was goed. Leuke keuzes.
Het was wel vreemd dat de receptie ons de tip gaf dat André Rieu op het Vrijthof speelde terwijl dit toch echt niet het geval was.

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Bedank Melanie H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, General Manager van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2018

Beste Melanie,

Wat leuk dat je een recensie voor ons hebt achtergelaten.

Het doet ons plezier dat je een fijn verblijf bij ons had in het centrum van Maastricht. Wat fijn dat je over het algemeen tevreden was met de faciliteiten van je kamer en badkamer.

Het spijt ons echter dat de inrichting niet helemaal was wat je ervan verwachtte. Graag geven we mee dat we verschillende types van kamers verhuren. Geef voor een eventueel volgende bezoek zeker je wensen door bij de reservatie, en dan proberen we er zo goed mogelijk rekening mee te houden.

Wat fijn dat je van ons ontbijt hebt genoten! André Rieu speelt de hele maand juli een reeks concerten op het Vrijthof. Onze excuses voor het misverstand.

Met vriendelijke groet,
Josine Vendrik, Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 juni 2018 beoordeeld

Kaboom is ideaal gelegen, met mogelijkheid tot parking dichtbij. Aangename ontvangst, goede kamer waar alles is wat je nodig hebt. Enkel de mensen van het kleine ontbijt zijn wat minder professioneel, maar na de ontdooiing toch een lekker ontbijt

  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Nicole V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, General Manager van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Beste Nicole,

Dank voor je review.
Mooi om te lezen dat je helemaal tevreden was over je verblijf in Kaboom!

Ons team bedankt je voor het mooie compliment over de gastvrijheid.

Goed ook om te horen dat je uitermate genoten hebt van de kwaliteit van je goed uitgeruste kamer! Wanneer kom je weer?

Hartelijke groet,
Josine Vendrik, Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 juni 2018 beoordeeld

Het hotel ligt net buiten het centrum, circa 10 minuten lopen in een leuke buurt. Op 5 min een P+R. Kamer was zeer schoon. Medewerkers waren zeer vriendelijk. Helemaal goed dus. De bedden waren heerlijk. Dus eigenlijk niets aan te merken.

  • Verbleef: juni 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank ient2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, General Manager van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Beste ient2017,

Thanks dank voor je feedback!

Het doet ons plezier dat je bezoek aan Maastricht een succes was, mede dankzij je verblijf in ons hotel.

Cool dat er op de hygiëne en de kwaliteit van het bed niets viel aan te merken.

Onze centrale ligging dichtbij het centrum is inderdaad een grote troef.

Ook namens het team: dank voor je compliment over de medewerkers. Die steken we maar mooi in onze zak.

See you soon,
Josine Vendrik, Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 juni 2018 beoordeeld

vorige keer was kamer niet schoon. Dat lost Kaboom op met het aanbieden van een gratis overnachting. Dat is klasse natuurlijk.
Deze keer was alles perfect in orde.
We kregen ook ontbijt, prijzig (en als kleine eter zou ik dat zelf niet bijboeken), maar zeer uitgebreide keuze.
We gaan hier zeker weer overnachten als we in Maastricht zijn.

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank nellvandun
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, General Manager van Kaboom Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2018

Beste Nell, wat goed om te horen dat we het deze keer beter gedaan hebben!

Cool dat je het aandurfde om te ervaren hoe het óók kan.
Waarschijnlijk heb je deze keer het uitgebreide ontbijtbuffet bij Dadawan gehad en dat is inderdaad duurder dan het 'quick breakfast' bij Douwe Egberts. Die laatste kost € 7,50 en past als je een minder grote eter bent waarschijnlijk beter bij je.

Wat fijn dat je in je nopjes was over de netheid van je kamer en de variatie bij het ontbijtbuffet.

Thanks voor de lovende woorden over onze service, we zullen er ook bij je volgende bezoek aan Maastricht alles aan doen om je de best mogelijke hotelervaring te bieden!

Tot ziens, hartelijke groet,
Josine Vendrik, Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken