Hoogtepunten uit beoordelingen
Goed gesorteerd, bijzondere locatie.

Historisch gebouw, al lang geen actief kerkgebouw meer en al diverse andere bestemmingen gehad ... meer lezen

gisteren beoordeeld
packmans2017
Eindhoven, Nederland
Gaafste boekenwinkel

Super gave boekenwinkel. Enorm veel keuze, erg behulpzaam personeel en een koffietentje erbij! Wat ... meer lezen

5 dagen geleden beoordeeld
bryonyvv
Sittard, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 2.528 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Maastricht
Hardlooptour
84 beoordelingen
vanaf US$ 17,06
Meer info
vanaf US$ 249,02
Meer info
Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch pand. Dit is echt bijzonder. Ook een uitgebreide collectie boeken. Kan hier uren rondneuzen

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Schitterend gebouw, grote collectie boeken, vriendelijk personeel, leuke cadeautjes. Ben blij dat deze winkel in Maastricht is

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 1 september 2019

Wat een schitterende boekhandel! Hier had ik de hele dag wel kunnen blijven. Ik werd er erg blij van. We hebben een aantal leuke boeken aangeschaft voor onszelf en voor onze kinderen. Echt een bezoek waard

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer de moeite waard een bezoek te brengen. Sfeer is apart doordat het in een kerk zit en de verlichting.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019

Een grote boekspecialist gevestigd in een oude kerk: een geweldige combinatie!
Als je de tijd heb kan je hier echt lang ronddwalen en mooie boeken inkijken, inspiratie opdoen en een lekker kopje koffie doen!
Top!

Datum van activiteit: augustus 2019