“cultuur, geschiedenis en boeken”
Beoordeling van Boekhandel Dominicanen

Boekhandel Dominicanen
Geclassificeerd als nr. 2 van 64 dingen om te doen in Maastricht
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
29 mei 2018 beoordeeld

zo'n ontzettend leuke boekwinkel, in een prachtig gebouw dat op een creatieve wijze is verbouwd tot boekhandel. Bovendien grote keuze. De beste boekhandel van Maastricht.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De boekhandel die in een vroegere kerk ondergebracht is, heeft een grote keuze aan boeken van verschillende aard.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie! Vriendelijke bediening! Mooie locatie. Uitstekende plek om te studeren. Genoeg animo mbt literatuur. Behulpzaam personeel, goede rondleiding gehad.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker de moeite waard om door deze omgebouwde kerk te wandelen en om een leuk boek uit te zoeken zeer veel keus en mooi ingericht

Bekijk meer beoordelingen
15 mei 2018 beoordeeld

Mijn man was dertig jaar geleden in deze kerk om een drive in disco te houden. Later bezochten we er eens een slangenopvang en sinds 2006 is dit een boekwinkel. En wat voor eentje! Mij lijkt dit de beste bestemming voor deze kerk tot nu toe.

Reizigers die Boekhandel Dominicanen bekeken, bekeken ook

In Boekhandel Dominicanen geweest? Deel je ervaringen!