“Gezellig drankje gedaan ”
Beoordeling van Rumors

Rumors
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 141 van 461 Restaurants in Maastricht
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het eten bij Rumors nog een drankje gedaan. De tent is niet erg speciaal maar het personeel is bijzonder aardig! Iets waar ik heel blij van word. Ik zou hier nog een keer heen gaan!

Datum van bezoek: september 2020

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht, alles vers bereidt en de bediening heel vriendelijk. De broodjes zijn rijkelijk belegd en de tapashapjes allemaal smaakbommetjes

Datum van bezoek: augustus 2020
3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten maar niet speciaal. Je kunt verschillende hapjes bestellen voor 1 tafel zodat je alles kunt delen. De plek zelf is een beetje donker en niet erg gezellig. De bediening is ook niet erg persoonlijk en de hostess stond de hele tijd op haar plek ons een beetje aan te staren.

Datum van bezoek: augustus 2020
22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uitstekende plek om te lunchen, net buiten de grootste drukte, maar toch hartje centrum. Goede mix van kleine hapjes en mooie lunchgerechten.

Datum van bezoek: februari 2020
1 januari 2020 beoordeeld

We gingen met twee tijdens een drukke zondag lunchen bij Rumors. Het donkere interieur en de smalle tafels creëren niet meteen een gezellige indruk. Verder had de bediening het lastig om de drukte bij te houden, waardoor onze burgers die we bestelden niet al te warm meer waren wanneer deze bediend werden.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Rumors bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Rumors geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.