Opslaan

Manieren om Maastricht Underground te ontdekken
vanaf US$ 35,80
Meer info
Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Zeker een aanrader tijdens een bezoek aan Maastricht. Vriendelijke gids met een hoop kennis. Zeker de moeite waard!

Beoordeeld op 27 september 2020

Een hele leuke tour door de grotten. We waren in eerste instantie met 8 personen. 1 stel ging terug vanwege claustrofobie. Hierdoor konden we de kluis bekijken wat anders niet had gekund vanwege corona. Erg interessant en leuk! Een leuke aanrader! En we komen zeker nog eens terug voor de andere stelsels!

Beoordeeld op 23 september 2020 via mobiele applicatie

Zeker doen als je in maastricht ben. Wij zijn voor grotten noord gegaan.
In combinatie met het fort krijg je korting. De ingang is op dezelfde plek.
Overal in de grot stonden oranje pionnen waarbij je moest gaan staan om afstand te kunnen houden bij een verhaaltje. Iemand vroeg bij een tekening op de muur wat de kluis betekende. Hij gaf ons een alternatieve route met de kluis erbij. Doordat de kluisroute normaal langer is heeft hij wat andere dingen overgeslagen.
De kluis bekijken en de uitleg was wel heel gaaf. Dus stel het voor! Vertel niet wat de bedoeling hiervan is. De uitleg van de hele tocht was geweldig met veel humor.
Vanaf hier loop je in 10 min met de trap naast de ingang naar de enci groeve (van bovenaf) vanaf het uitzichtpunt kun je naar beneden lopen. Hier zit ook een terras.

Beoordeeld op 23 september 2020

Super educatieve rondleiding gehad door de grotten met gids Egbert.
Egbert heeft veel kennis en gaf ruim voldoende tijd voor het stellen van vragen.
Kortom een leuke, leerzame rondleiding!
Tip voor iedereen die nog een bezoek gaat brengen aan de grotten, neem een vestje of trui mee naar binnen, in de grotten is het slechts 11 graden.

Beoordeeld op 22 september 2020 via mobiele applicatie

Leuke rondleiding gehad van een enthousiaste gids
Rekening houden dat het fris kan zijn in de grotten