Opslaan

Meer info
vanaf US$ 34,56
Meer info
Beoordeeld op 29 augustus 2020 via mobiele applicatie

Deze tour van een uur is zeker een aanrader om te doen. Met onze gids Jacques maakten we een wandeling door het duizelingwekkende gangenstelsel. Gids Jacques deed me denken aan mijn oide docent geschiedenis op de middelbare school. Vertelde met veel kennis over het ontstaan en de geschiedenis van de mergelgrotten in Zuid Limburg, gelegen aan de voet van de Sint Pieter.

Beoordeeld op 28 augustus 2020 via mobiele applicatie

Er gaat een bijzondere geschiedenis schuil in de tunnels onder de Sint Pieterberg. Gids Henry kent zijn klassiekers en kan prachtig vertellen met veel humor. Tip: Neem een trui mee want het is koud in de tunnels.

Beoordeeld op 27 augustus 2020

Top rondleiding gehad van Wim V. (Geen crimineel) Veel geleerd en fijn verhaal. Zeker een aanrader om de grotten eens te bezoeken!

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Nog meer genoten van de tour dan vooraf verwacht! We hebben een geweldige rondleiding gehad van gids Marley. Wat een geweldige vrouw! We hadden een redelijk gevarieerde groep bestaande uit een wat ouder stel, een stel met jonge kinderen en een aantal jong volwassenen en volgens mij heeft iedereen enorm genoten! Marley vertelde op zo'n manier dat iedereen erbij werd betrokken en de kinderen actief deelnamen aan het gesprek. Ik was zelf met mijn twee huisgenootjes van 20 jaar oud. Ik moet eerlijk toegeven dat ik zoiets had van het hoort erbij als je naar Maastricht gaat, maar ik had het voor geen goud willen missen!
Het is in de grot altijd elf graden, dus een goede trui is zeker aan te raden.

Beoordeeld op 24 augustus 2020 via mobiele applicatie

Onze tour gids, zei als jullie het een slechte ronde vonden dan heet ik Sjon, en als het leuk was heet ik michel.

Dus met onze tour guide michel een top indruk gekregen van de grotten+met een hoop humor een leuke inkijk gekregen op historische van Maastrichtse grotten!

Bedankt michel