Google
Meer info
vanaf US$ 249,02
Meer info
Beoordeeld op 10 september 2019 via mobiele applicatie

Met gids Paul J, zondagmorgen 8 sept 11:00 de grot/groeve! (want dat is 't eigenlijk zo vertelde Paul J )in gegaan.
Wat een enthousiaste gids met veel informatie over de groeve en de schatten die het bezit.
Met veel humor maakte Paul ons deelgenoot van alle bijzonderheden over het 230km gangenstelsel dat er totaal aanwezig is.
Bezoek aan de zonneberg met museum is zéér aan te bevelen.
Dank Paul voor de mooie indrukwekkende uurtjes diep beneden in de St Pietersberg.

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Leuke toer, uurtje ondergronds met veel info en verbazend wat hier allemaal gebeurd is .
Denk aan vertrektijden is nogal wisselend afh. Seizoen

Beoordeeld op 9 september 2019

We bezochten eerst de ENCI groeve (met mooi uitkijkplatform), daarna de Zonneberggrotten, gevolgd door Fort Sint Pieter en als laatste de Noord grotten waar onze gids Paul J. een uitstekende en grappige rondleiding gaf, die van begin totr eind boeide. De Zonneberg grotten en de Noord grotten lijken wel wat op elkaar, maar net iets anders en andere gidsen. Allemaal heel erg de moeite waard. Leuk om zo een hele dag Maastricht underground en bovengrond te doen.

Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Interessante, leuke en gezellige tocht op zondag door de gangen van de zonnegrot met ook een bezoek aan het museum met o.a. de Nachtwacht. Dank je Paul J voor deze excursie, je deed het fantastisch.

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Heel goed uitgelegd. Mooie tour! Cindy kan mooi vertellen. Geduldig en erg duidelijk. Ze geeft een beeldend verhaal