“Beter dan best”

Geclassificeerd als nr. 27 van 458 Restaurants in Maastricht
Keukens: Hedendaags, Internationaal
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Wyck
Beschrijving: Harry’s is een internationale brasserie in Wyck, Maastricht die zeven dagen per week geopend is voor ontbijt, lunch, diner en op zondag voor brunch. Wij serveren verse, seizoensgebonden en ongecompliceerde gerechten gemaakt met ingrediënten uit eigen groente en fruittuin. Het restaurant beschikt over een elegante Private Dining Room die uitermate geschikt is voor kleinere gezelschappen. Harry’s staat voor ongedwongen eten en drinken in een informele en dynamische setting.
31 augustus 2020 beoordeeld

Ik had al hoge verwachtingen van de heropening van Harry’s, maar dit was nog beter dan best. Wat een top sfeer, top eten, top bediening, kortom een top beleving. Het beste wat Maastricht (en de rest van Nederland) te bieden heeft!

31 augustus 2020 beoordeeld

Harry’s is een absolute must-do in Maastricht. Een gezellig restaurant, met een mooie bar voor een aperitief. Het menu en de wijnen zijn heerlijk en wij hebben een geweldige avond gehad, mede dankzij de vriendelijke bediening en de bruisende sfeer in het restaurant.

25 augustus 2020 beoordeeld

Wat een weergaloze dishes, perfect opgebouwd, elk met een subtiel wijntje en dat in een erg amicale sfeer.

Het icoon van Maastricht is gelukkig weer open!

25 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag heerlijk gelunchd bij het ( heropende ivm verbouwing ) Harry’s, Supertop! Leuke kaart, goede wijnen ( ook per glas ) en proffesionele bediening ( wij hadden Frank ) heerlijke smaken en vriendelijk geprijsd, superplek, echte aanrader!

Groetjes Petra & Ed

1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Veruit het beste restaurant van Maastricht. Alles is gewoon goed zelfs het verse brood dat je vooraf krijgt. Echt top top.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Harry's bekeken, bekeken ook

In Harry's geweest? Deel je ervaringen!