“Tegenvaller ”
Beoordeling van De Brandweerkantine

De Brandweerkantine
Geclassificeerd als nr. 223 van 456 Restaurants in Maastricht
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle gasten bleven netjes bij de ingang wachten vanwege de corona regels maar het personeel viel het niet op dat er een rij ontstond en niemand snapte wat de bedoeling was. Vervolgens zei een ongeïnteresseerde jongen dat je gewoon een tafel kon pakken alsof dat in deze tijden de gewoonste zaak van de wereld is.... het personeel heeft geen oog voor gastvrijheid. Daarna kwam het ontbijt na een half uur maar de drankjes waren er nog altijd niet. De andere drie tafels om ons heen hadden hetzelfde probleem.... Het ontbijt was ook medium. Nee, ik zou hier niet nog een keer terugkomen.

10 september 2020 beoordeeld

Bij binnenkomst twijfels of het wel een goed restaurant is. Deze twijfels zijn door het heerlijke eten direct omgezet naar een hele positieve indruk! Erg lekker gegeten voor een goed prijs dus! Bedankt

8 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten en in leuke ontspannende ambiance.
Zeer vriendelijk personeel!
Dinsdagavond schnitzel avond = aanrader! Flink portie.......

4 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn eerste beoordeling hier op TripAdvisor. Ben er normaal niet zo van maar wilde toch mijn ervaring delen. Wat is dit restaurant tegengevallen, zo slecht. Niet geïnteresseerd personeel dat om de have klap weg is om te roken. Kaart ziet er echt heel leuk uit maar was slecht bereid. Frieten die slap waren. Tafels die niet opgeruimd zijn. Voor extra drankjes maar naar de bar gelopen omdat niemand meer kwam. De bediening is heel erg chaotisch. Na een klein half uur kwam dan eindelijk ons drankje. Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2020
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel goeds gelezen over dit restaurant en besloot een kijkje te nemen. Dit was echter teleurstellend. De wijn was zuur en de zoete aardappelfriet slap. Het was allemaal wel okay, maar zou er voor de prijs die je betaald niet nog eens heen gaan.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die De Brandweerkantine bekeken, bekeken ook

In De Brandweerkantine geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.