“Top!”

Een tafel reserveren
ma 14-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 30 van 514 Restaurants in Maastricht
Beschrijving: Taverne de Gouverneur, Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel daarbij meer dan 300 speciaalbieren en een uitstekende menukaart met uitsluitend verse producten. De Gouverneur heeft een mooie authentieke gewelvenkelder waar mooie proeverijen en highbears gereserveerd kunnen worden.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feestje om hier te zitten! Gepassioneerde bediening, weet onwijs veel van de biertjes die zij op de kaart hebben staan. Wij voelde ons heel erg welkom en komen hier zeker weer terug!

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kom ik zeker een keer terug! Heerlijk gegeten en gedronken. Een prima plek om met een groep vrienden te gaan borrelen.

Datum van bezoek: september 2019
JolandaJamie, Front Office Manager van Speciaalbieren en eettaverne de Gouverneur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Washyy, bedankt voor de goede complimenten, wij hopen u dan ook graag bij ons terug te zien om bij ons te komen borrelen.

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond gezeten, geborreld en genoten van de “plankjes”. Een van de vele terrassen die Maastricht rijk is maar wel eentje waarbij ik graag terug kom. Prettige en gastvrije bediening maakte de avond compleet.

Datum van bezoek: september 2019

Beste Lisa, enorm bedankt voor deze complimenten en super fijn om te horen dat alles voor u naar wens is geweest. Wij hopen u graag terug te zien bij ons op het terras.

22 augustus 2019 beoordeeld

De taverne is leuk, terras is gezellig vertoeven, echter om nog eens te gaan eten daar bedanken wij volgende keer wel voor!
De vol au vent heeft een raar smaakje en kleurtje en de frieten... nee dit is zeker geen enkel punt waard, niet van smaak en niet van uitzicht!
Dit zijn ZEKER GEEN BELGISCHE FRIETEN zoals duidelijk vermeld op de kaart!
Ik heb nog nergens zo frieten / chips / stukken gezien!

Datum van bezoek: augustus 2019
13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Terras zit hier altijd vol. Binnen eten is geen probleem. Vriendelijk personeel dat je graag helpt bij het kiezen uit 300
speciaalbieren. Varkenshaassaté was heerlijk mals.

Datum van bezoek: augustus 2019

Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat alles voor u naar wens is geweest. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen bij ons in de zaak.

Reizigers die Speciaalbieren en eettaverne de Gouverneur bekeken, bekeken ook

In Speciaalbieren en eettaverne de Gouverneur geweest? Deel je ervaringen!