“Wederom heerlijk diner genoten”
Beoordeling van Toine Hermsen Cuisinier

Toine Hermsen Cuisinier
Geclassificeerd als nr. 86 van 473 Restaurants in Maastricht
28 februari 2018 beoordeeld

Ieder jaar bij ons bezoek aan Maastricht trakteren wij onszelf op een diner bij Toine Hermsen. Ook dit keer weer genoten van het heerlijke diner. Gaan zeker op bezoek naar de verhuizing naar Maastricht Kruisdonk.

19 februari 2018 beoordeeld

Afgelopen zondag mijn verjaardag mogen vieren bij Toine Hermsen. Een prachtige zondagmiddag met een zeer mooi menu. Begonnen met de palingpaté, gevolgd door een zeer smakelijke kreeftensoep. Als hoofdgerecht de "sundays roast", prachtig stukje vlees met goede jus. En tussendoor de bekende kikkerbilletjes. Het was een mooie zondag bij Toine Hermsen.

28 december 2017 beoordeeld

Dit is meer een heerlijke avond uit dan dineren. De service en bediening is geheel in overeenstemming met naam en faam. Genoten een kerstdiner welke voor een van de gasten probleemloos werd aangepast. Hoewel hier en daar de, subjectieve, grens van de smaak geraakt werd is ook het eten geheel in overeenstemming met naam en faam. Wil u verder gaan dan gewoon dineren? Dan is Toine met zijn team en locatie waar u niet teleurgesteld zult worden.

23 december 2017 beoordeeld

Afgelopen zondag heerlijk geluncht bij Toine Hermsen. Een sfeervol en tongstrelende gebeurtenis. Zalig gegeten met heerlijke bijpassende wijntjes. Vriendelijke en attente bediening die er alles aan deed om ons te verwennen.
De geweldige vissoep en verbazend lekkere patrijs met zuurkool zal ik niet snel vergeten.
Ik verheug me op een volgend etentje

21 december 2017 beoordeeld

Afgelopen zondag heb ik met familie bij Toine Hermsen gegeten. Wij hebben deze middag erg genoten. Het eten was een ervaring en werd heerlijk begeleid door de wijnen die hier bij geschonken werden. De topper van de avond was voor mij de zuurkool met patrijs. Nooit gedacht dat je zuurkool naar zo'n smaak beleving kunt tillen maar hij was heerlijk. Ook was ik zeer te spreken over de bediening vriendelijk en snelle service waren er op het moment dat je ze nodig had en stoorde voor de rest niet. Hadden een oplettend oog voor wanneer iets bijgevuld moest worden. Vroegen hier vaak al voor voor dat je het zelf merkte.
Chapeau heren.
Ik ga hier in de toekomst zeker nog een keer eten.

Reizigers die Toine Hermsen Cuisinier bekeken, bekeken ook

In Toine Hermsen Cuisinier geweest? Deel je ervaringen!