“Heerlijke lunch”
Beoordeling van Toine Hermsen Cuisinier

Toine Hermsen Cuisinier
Geclassificeerd als nr. 87 van 473 Restaurants in Maastricht
21 december 2017 beoordeeld

Afgelopen zondag heb ik met familie bij Toine Hermsen gegeten. Wij hebben deze middag erg genoten. Het eten was een ervaring en werd heerlijk begeleid door de wijnen die hier bij geschonken werden. De topper van de avond was voor mij de zuurkool met patrijs. Nooit gedacht dat je zuurkool naar zo'n smaak beleving kunt tillen maar hij was heerlijk. Ook was ik zeer te spreken over de bediening vriendelijk en snelle service waren er op het moment dat je ze nodig had en stoorde voor de rest niet. Hadden een oplettend oog voor wanneer iets bijgevuld moest worden. Vroegen hier vaak al voor voor dat je het zelf merkte.
Chapeau heren.
Ik ga hier in de toekomst zeker nog een keer eten.

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondagmiddag geluncht en eten was goed. Echter we moesten 75 minuten wachten vooraleer het voorgerecht doorkwam. Een plaatselijke coryfee, tevens bekende van de restauranthouder, kwam ruim een half uur later dan wij met gezin binnen en werd veel sneller bediend. Excuses werden pas aangeboden nadat we ons beklag hadden gedaan.

31 oktober 2017 beoordeeld

We passeerden Maastricht en kregen plotsklaps het idee om te kijken of we konden lunchen bij deze zaak. Het was jaren geleden dat we genoten van de klassieke kookkunst van Toine Hermsen. Zowaar op zondagmiddag een 4 gangen lunch voor € 45,- en die is zeer de moeite waard. Klein minpuntje: we bestelden een glas champagne. Dat werd niet aan tafel ingeschonken en we moesten vragen welke champagne er werd geserveerd. Deze besteding van de zondagmiddag is zeker voor herhaling vatbaar!

21 oktober 2017 beoordeeld

Vandaag onverwacht gelunchd bij Toine Hermsen. Het was een feestje van a tot z. Heerlijke amuses,prachtige gerechten en voortreffelijke bijpassende wijnen! Chapeau!
Hopelijk snel weer....

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke avond
Alles klopt
Aandachtige bediening
Voortreffelijk gegeten
Mooi geproportioneerd
Sfeervol ingericht
Dit restaurant krijgt van ons meteen een ster!

Reizigers die Toine Hermsen Cuisinier bekeken, bekeken ook

In Toine Hermsen Cuisinier geweest? Deel je ervaringen!