“Veel te lang wachten”
Beoordeling van Toine Hermsen Cuisinier

Toine Hermsen Cuisinier
Geclassificeerd als nr. 86 van 477 Restaurants in Maastricht
17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondagmiddag geluncht en eten was goed. Echter we moesten 75 minuten wachten vooraleer het voorgerecht doorkwam. Een plaatselijke coryfee, tevens bekende van de restauranthouder, kwam ruim een half uur later dan wij met gezin binnen en werd veel sneller bediend. Excuses werden pas aangeboden nadat we ons beklag hadden gedaan.

Datum van bezoek: december 2017

31 oktober 2017 beoordeeld

We passeerden Maastricht en kregen plotsklaps het idee om te kijken of we konden lunchen bij deze zaak. Het was jaren geleden dat we genoten van de klassieke kookkunst van Toine Hermsen. Zowaar op zondagmiddag een 4 gangen lunch voor € 45,- en die is zeer de moeite waard. Klein minpuntje: we bestelden een glas champagne. Dat werd niet aan tafel ingeschonken en we moesten vragen welke champagne er werd geserveerd. Deze besteding van de zondagmiddag is zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: oktober 2017
21 oktober 2017 beoordeeld

Vandaag onverwacht gelunchd bij Toine Hermsen. Het was een feestje van a tot z. Heerlijke amuses,prachtige gerechten en voortreffelijke bijpassende wijnen! Chapeau!
Hopelijk snel weer....

Aandachtige bediening
Voortreffelijk gegeten
Mooi geproportioneerd
Sfeervol ingericht
Dit restaurant krijgt van ons meteen een ster!

Datum van bezoek: september 2017
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht vrij gewoontjes.
Tussengerecht en hoofdgerecht heerlijk.
Voor het hoofdgerecht wel een uur! gewacht. Waren ze ons vergeten? In ieder geval geen verontschuldiging.
Kaasplateau matig (o.a.camembert !)
Prijskwaliteit verhouding niet oke

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Toine Hermsen Cuisinier bekeken, bekeken ook

In Toine Hermsen Cuisinier geweest? Deel je ervaringen!