“Voortreffelijk lunch menu!”
Beoordeling van Toine Hermsen Cuisinier

Toine Hermsen Cuisinier
Geclassificeerd als nr. 86 van 473 Restaurants in Maastricht
21 oktober 2017 beoordeeld

Vandaag onverwacht gelunchd bij Toine Hermsen. Het was een feestje van a tot z. Heerlijke amuses,prachtige gerechten en voortreffelijke bijpassende wijnen! Chapeau!
Hopelijk snel weer....

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke avond
Alles klopt
Aandachtige bediening
Voortreffelijk gegeten
Mooi geproportioneerd
Sfeervol ingericht
Dit restaurant krijgt van ons meteen een ster!

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht vrij gewoontjes.
Tussengerecht en hoofdgerecht heerlijk.
Voor het hoofdgerecht wel een uur! gewacht. Waren ze ons vergeten? In ieder geval geen verontschuldiging.
Kaasplateau matig (o.a.camembert !)
Prijskwaliteit verhouding niet oke

5 augustus 2017 beoordeeld

We hebben door de weeks gegeten. Vriendelijk ontvangen. We hebben de 4 gangen menu Sympathie genomen. Voorgerecht is een pastei van paling en langoustine, tussengerecht is ravioli van spinazie en coquilles met paddenstoelen saus en als hoofdgerecht duif met krokant gebakken kalfszwezerik. Het zijn klassieke gerechten zonder bloemetjes etc en goed bereid / van smaak.

1 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er voor de lunch. Toch nog redelijk druk. De ontvangst was zeer netjes, de hele bediening was top. Goede uitleg van de gerechten en wijnen. Zeer mooie smaaksensatie, vooral het lam. We kregen als uitzondering nog kaas na. Dank voor deze mooie ervaring!

Reizigers die Toine Hermsen Cuisinier bekeken, bekeken ook

In Toine Hermsen Cuisinier geweest? Deel je ervaringen!