“Wederom uitstekend gegeten bij Au Coin”
Beoordeling van Au Coin des Bons Enfants

Au Coin des Bons Enfants
Geclassificeerd als nr. 114 van 460 Restaurants in Maastricht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 september 2020 beoordeeld

De entourage, het enthousiasme van Timo, Lino en hun team straalt ervan af!
Pure smaken, mooie creaties op prachtige borden, begeleid met verrassende wijnen! Wij hebben weer genoten in dit stijlvolle restaurant.
Wij verheugen ons nu al op jullie volgende menu. Het wildseizoen staat voor de deur. Wij laten ons dan zeker weer graag culinair verwennen.
Wat onze ervaringen betreft: Au Coin, A rising star in Maastricht.
Een aanrader.

Datum van bezoek: september 2020

15 september 2020 beoordeeld

mooie zaak met een vriendelijke eigenaar. heerlijke gerechten met bijpassende wijnen. ben je een liefhebber van de Betere restaurants dan is deze een echte aanrader !

Datum van bezoek: juli 2020
9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

WAUW! Lino en Timo hebben deze zaak nieuwe energie gegeven. 6 gangen menu was top! Gerechten zijn helemaal af. Wijnen kloppen stuk voor stuk. Voor de schaaldierensaus mogen ze me ‘s nachts wakker maken.

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verborgen schat in Maastricht
Dit restaurant herontdekt hebben met vrienden hier gegeten zowel de bediening als het interieur zeer strak uitgevoerd.
Op advies een 5 gangen menu besteld, Fantastische verrassende gerechten met zeer goede bijpassende wijnen
Krijgt wat ons betreft een dikke 10

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De 2 nieuwe eigenaren Timo en Lino hebben het goed voor elkaar . het pand heeft een moderne uitstraling gekregen met behoud van enkele oude elementen. De jonge staf doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Het eten is top. Het voorgerecht makreel en het hoofdgerecht tarbot waren heerlijk. Lino’s wijn advies was perfect. Alles klopte. Ga zo door

Reizigers die Au Coin des Bons Enfants bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Au Coin des Bons Enfants geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.