Beoordeeld op 19 juli 2020

Bij aankomst vonden wij het hotel er minder stijlvol uitzien dan dat het op de foto’s doet lijken. Op de foto’s ziet het er frisser, nieuwer, meer gestyled uit.
Wij hadden de deluxe kamer geboekt. De kamer was netjes en schoon, maar voelde niet aan als een deluxe kamer. Er was geen deur tussen de badkamer/toilet aanwezig, al was dit voor ons niet een heel groot probleem.
Het ontbijt in de binnentuin was wel erg lekker en i.v.m. Corona nu niet in de vorm van een buffet, maar dit kon je aangeven d.mv. een lijst waarop je vooraf kon aangeven wat je wilde hebben. Alles was lekker vers.

Beoordeeld op 15 juli 2020

is mooi schoon! Ontbijt was wegens corona niet in buffet vorm maar smaakte prima.
er is helaas geen lift aanwezig en de trap is lichtelijk stijl waardoor het met bagage wel een beetje lastig is. Locatie is ook prima

Kamertip: kamer aan de voorkant wel wat lawaaierig
Beoordeeld op 13 juli 2020

De volgende tekst staat op de website:

(De Deluxe rooms zijn in elegante Franse stijl ingericht. Elke kamer is uniek; er is gekozen voor authentiek meubilair en oorspronkelijke accessoires - met zorg gekozen en smaakvol op elkaar afgestemd. Er zijn losse bedden (80 x 200 cm), maar ook dubbele bedden (180 x 210 cm). Deze Deluxe rooms, met een gemiddelde oppervlakte van 24 m2, hebben een eigen badkamer, inclusief toilet en douche. Verder vindt u in deze kamers een flatscreen tv, koffie- en theefaciliteiten, kluisje en telefoon. De Deluxe rooms bieden uitzicht op het zonnige buitenterras of op de gezellige Grote Gracht.)

Bij aankomst bleek echter, dat onze kamer Deluxe helemaal geen deur voor het toilet en geen deur voor de doucheruimte had. Geen sanitaire privacy dus! alles open in één ruimte. Dit was een enorme tegenvaller. Dringend verzoek aan het hotel om dit op de website te vermelden!
Verder waren de voorzieningen prima.

Kamertip: Informeer eerst of de sanitaire voorzieningen op de kamer afgesloten kunnen worden!!
Beoordeeld op 27 juni 2020

Prima hotel in stadscentrum. Wij hadden een kamer met een ontzettend laag toilet, dat was wel een minpunt. Ontbijt was prima met echte verse jus d’orange. Koffie hebben we maar niet genomen omdat we zelf qua smaak niet houden van koffieautomaten koffie van dit merk.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 24 juni 2020

Wat een leuk hotel, midden in het centrum en zeer warm ingericht. Precies wat ik verwachte van een stadshotel. Vriendelijke service een goed ontbijt, zelf in deze periode toch een gevoel van gastvrijheid. Een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2020