Hoogtepunten uit beoordelingen

Nijmegen, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 131 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Maastricht
vanaf US$ 35,67
Meer info
vanaf US$ 81,10
Meer info
Beoordeeld op 5 november 2019 via mobiele applicatie

Voor veel mensen is dit een bijzonder figuur, groot standbeeld op een sokkel in een mooi park bij de stads muur,ja wat kun je zeggen over een standbeeld groot mooi en ja....

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Wandelend onderaan de oude stadsmuur kom je o.a. dit standbeeld tegen van d’Artagnan, de 4e musketier uit de beroemde boeken van Alexandre Dumas. D’Artagnan bestond echt en sneuvelde toen de Fransen destijds Maastricht belegerden.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019

Beeld staat in langerekt park. We zijn hier vanaf de Helpoort ingelopen. Langs de oude stadsmuur, een nieuw aangelgd dierenparkje tot voorbij het beeld. Park kan nog mooier worden door er meer plantenperken aan te leggen. Leuk om de tekst onder het beeld te lezen.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

Het beeld van D’Artagnan bezocht tijdens een familiedag door historisch Maastricht. Erg de moeite waard om dit beeld te bezichtigen. Zeker tijdens een tocht door het aangrenzende park en de Berenkuil. Mooi en historisch stukje Maastricht!

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 6 november 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben met onze kinderen (3 en 6) het boek van D’artagnan gelezen. Vanuit dit boek hebben wij de locatie’s bezocht die in het boek benoemd worden.
Erg leuk is het maken van foto’s bij elk van deze locatie’s en ze in het boek erbij te plakken.
Let op! Lijkt dit iets voor jou, hou er dan rekening mee dat de locatie’s uit het boek niet alleen in Maastricht zijn. Maak er dus een gezellig weekend uitje van, want je gaat het ook niet in één dag redden.

Datum van activiteit: augustus 2018