Marius vd Vleuten
Utrecht, Nederland

Heerlijk verblijf

Beoordeling van Chambre d'Hôte Rekko
5,0 van 5 bollen21 jul 2022 beoordeeld
We waren twee nachten in dit hotel, wat centraal gelegen is in Maastricht.
Het voldeed werkelijk aan alle eisen. De gastvrouw daar maakte het verblijf nog geweldiger met haar klantgerichte zorg. Het ontbijt ontbrak aan niets.
Kortom, een aan te raden hotel in deze mooie stad.
Datum van verblijf: juli 2022
Kamertip: Wij sliepen op etage met kamers aan binnenterras-zijde. Geen last van iets daar.
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.8 km van Chambre d'Hôte Rekko
2.1 km van Chambre d'Hôte Rekko
Gratis parkeren
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 19 september 2021

Wij hebben genoten! Zeer gastvrij ontvangst met koffie, thee en soep. De gastvrouw nam de tijd om informatie te verstrekken over Maastricht en omstreken. Handig wanneer je hier niet bekend bent. Het ontbijt was heerlijk. We werden verwend met allerlei lekkernijen aan tafel. Zo ook vlaai op zondag. De familiekamer was ruim, netjes en schoon. Het hotel ligt centraal gelegen, 5 minuten lopen en je bent op het Vrijthof. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 29 juni 2020

Bijzonder mooi gerenoveerd pand met aandacht en respect voor waardevol authentieke elementen van de oorspronkelijke leerlooierij. Uitstekende ligging in rustige buurt en straatje zonder doorgaand verkeer, ofschoon toch dichtbij centrum, park en Maas. Kamer was helemaal onze smaak, een mooie combinatie van hedendaags strak en authentiek charmante accenten. In deze B&B wordt duidelijk ook veel aandacht besteed aan hygiëne en netheid, alles piekfijn in orde. Mijn vrouw en ik werden verwend van aankomst tot vertrek, warm en aangenaam onthaal, meer dan gewoon vriendelijk welkom met extra tips en weetjes bij een koffie, thee en soepje. Lekker ontbijt met verse producten en uitgebreid aanbod. Oprecht en welgemeende dankjewel aan beide dames! Jullie doen dit voortreffelijk!

Kamertip: Afwezigheid van airco tijdens zonnig verlengd weekend bleek geen gemis door hoge plafond, isolatie en degelijke ventilator op de kamer.
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 20 oktober 2019

- - Vreselijke zolderkamer op de 4de verdieping. Zeer laag plafond, je kon amper staan in de kamer. Dit wordt verhuurd als een drie persoonskamer. De badkamer was zeer klein. Een vrouw van 1.74 is te groot om onder de douche te staan? Douchekop viel constant naar beneden tijdens het douchen.

- - Gastvrouw was vanaf onze aankomst heel onbeschoft en uit de hoogte. Als je bij ontvangst al zegt dat groepen (7 vrouwen van 30 jaar - die een weekendje wilden rusten) normaal niet welkom zijn?! Dit in tegenstelling tot wat op de website staat. We kwamen genieten van een weekendje

Maastricht zonder onze kindjes.
Deze onbeschofte houding bleef heel het weekend hetzelfde. Als je zo uit de hoogte spreekt tegen je gasten, ben je niet gemaakt voor de hotelbranche. Iemand van ons heeft zelf een reisbureu, zo een ontvangst heeft ze nog nooit meegemaakt.

De prijs van de 4 persoonskamer was in verhouding, voor de 3 persoonskamer op de zolder was het te veel (200 euro).

Tip: tapijt op de trap, i.p.v. gasten te vragen per twee de trap op de wandelen?

++: ontbijt en locatie

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 4 maart 2019

samen met mijn vrouw en dochter lang weekend Maastricht geboekt, we zijn hier al een tijdje niet geweest, maar het was een prettig weerzien. super vriendelijke mensen. bij aankomst een lekker bakje koffie en een amuse/soepje.
voor onze dochter was een extra bed bijgeplaatst. uitstekend.

ontbijten is altijd een feest. prima verzorgt buffet. zelf onze jongste bleef maar opscheppen... pap het is super lekker hier :-)

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 19 februari 2019

Uitstekende ligging met goedkope parkeergelegenheid in de buurt.
Heel vriendelijk en warm onthaal (koffie en of soep).
Mooi kamer met alle comfort.
Gelegen in een rustige, geluidsarme straat.
Enig minpuntje : kamer is niet te verduisteren.

Datum van verblijf: februari 2019