Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
  • Restaurant
Van der Valk Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
  • Restaurant
Townhouse Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
TripAdvisor
  • Bar/lounge
Hotel St.Martenslane(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
TripAdvisor
Zie aanbieding
Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de voorjaarsvakantie hebben we hier met onze twee kinderen 1 nachtje geslapen. Gelegen binnen de stadsmuren, op 3 minuten lopen van het natuur historisch museum en op 15 minuten lopen van de Grotten Noord & Fort Sint Pieter. Auto kan op nog geen 5 minuten lopen tegen €6 per dag geparkeerd worden. We hadden de 4 persoonskamer op de 3e verdieping. De kamer was ruimer dan de foto’s doen vermoeden, de bedden waren comfortabel en de kinderen erg blij met het bad. Op de kamer mogelijkheden voor koffie en thee, en zelfs cacao en bouillon. Het ontbijtbuffet was uitgebreid, dus dat hebben we ons heerlijk laten smaken. Of zoals onze jongste zei: het lekkerste ontbijt ooit! Als ik weer naar Maastricht ga, weet ik waar wij slapen......

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Rekko wordt je altijd vriendelijk ontvangen. Het is Maastrichtse gastvrijheid vanaf het moment dat je binnen komt. De kamers zijn schoon, voorzien van alle comfort.
Het ontbijt is keurig verzorgd met eitje, broodje en natuurlijk een krantje.
Toppie !

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
26 februari 2018 beoordeeld

Je komt al in een heel mooi pand binnen. De gastvrouw is super aardig en je krijgt gelijk een soepje en koffie. Ze vertelde ons de bezienswaardigheden van Maastricht. Zij hebben een hele handige app ontworpen. Daarin staan de leuke restaurant, cafeetjes en bezienswaardigheden. Als je de weg kwijt raakt, dan druk je op home en de app helpt je de weg terug te vinden naar het hotel.
Vlakbij het hotel kan je parkeren voor 6 euro p.d.
De kamers zijn super mooi en heel schoon. We kregen een gratis upgrade! Je hoort helemaal niets in het hotel. Het is er echt rustig, terwijl er toch veel gasten waren. Het ontbijt is heel verzorgd en heerlijk.
De ligging van het hotel is ook geweldig. Je loopt zo het mooie centrum van Maastricht in.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
2 januari 2018 beoordeeld

Tijdens het weekend van de jaarwisseling hier een kamer geboekt. Vrij gunstig gelegen in het oude Jekerkwartier. We werden door de gastvrouw heel vriendelijk ontvangen. Detail: we kregen zelfs een klein kopje soep om ons even te warmen. Een goede binnenkomer dus. Vervolgens werd kort en duidelijk uitgelegd hoe alles werkte en wat zo ongeveer de huisregels zijn. Op de 1e verdieping kregen we een ruime kamer met een toilet/douche en alles schoon ! Goede bedden, badjassen, koffie thee en een watertje. Na een uitstekende nachtrust schoven we de volgende ochtend aan voor het ontbijt waar het aan niets ontbrak. De gastvrouw en haar dochter zijn perfect op elkaar ingespeeld en zijn ook altijd belangstellend naar wat je in Maastricht hebt beleefd of nog gaat doen. Met andere woorden een plek om weer eens terug te komen !

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
4 november 2017 beoordeeld

zeer leuke ontvangst
ontbijtruimte is mooi en ruim. Ontbijt zelf is prima.
Deze B&B telt 4 verdiepingen, enkel een vrij steile trap leidt naar de verschillende verdiepingen: voor minder mobiele mensen is dit een nadeel.
zeer goede bedden
Kamer op de 4de verdieping : 3 -persoons, zolderkamer. Donkere zolderkamer, kunstlicht altijd nodig.
detail, maar voor sommige reizigers misschien belangrijk: WIFI is niet zo goed.

Kamertip: kamer 4de verdieping: ruim, maar enkel natuurlijk licht (klein raampje): kunstlicht altijd nodig Geen bad op deze kamer, enkel een douche
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie