Novotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Townhouse Hotel Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

Hotel Mabi(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Website
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 75 per nacht.

NH Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 145 per nacht.

Crowne Plaza Maastricht(Maastricht)
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Stayokay Maastricht(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Buitenplaats Vaeshartelt(Maastricht)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 93 per nacht.

• Gratis parkeren
9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Rekko wordt je altijd vriendelijk ontvangen. Het is Maastrichtse gastvrijheid vanaf het moment dat je binnen komt. De kamers zijn schoon, voorzien van alle comfort.
Het ontbijt is keurig verzorgd met eitje, broodje en natuurlijk een krantje.
Toppie !

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
26 februari 2018 beoordeeld

Je komt al in een heel mooi pand binnen. De gastvrouw is super aardig en je krijgt gelijk een soepje en koffie. Ze vertelde ons de bezienswaardigheden van Maastricht. Zij hebben een hele handige app ontworpen. Daarin staan de leuke restaurant, cafeetjes en bezienswaardigheden. Als je de weg kwijt raakt, dan druk je op home en de app helpt je de weg terug te vinden naar het hotel.
Vlakbij het hotel kan je parkeren voor 6 euro p.d.
De kamers zijn super mooi en heel schoon. We kregen een gratis upgrade! Je hoort helemaal niets in het hotel. Het is er echt rustig, terwijl er toch veel gasten waren. Het ontbijt is heel verzorgd en heerlijk.
De ligging van het hotel is ook geweldig. Je loopt zo het mooie centrum van Maastricht in.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
2 januari 2018 beoordeeld

Tijdens het weekend van de jaarwisseling hier een kamer geboekt. Vrij gunstig gelegen in het oude Jekerkwartier. We werden door de gastvrouw heel vriendelijk ontvangen. Detail: we kregen zelfs een klein kopje soep om ons even te warmen. Een goede binnenkomer dus. Vervolgens werd kort en duidelijk uitgelegd hoe alles werkte en wat zo ongeveer de huisregels zijn. Op de 1e verdieping kregen we een ruime kamer met een toilet/douche en alles schoon ! Goede bedden, badjassen, koffie thee en een watertje. Na een uitstekende nachtrust schoven we de volgende ochtend aan voor het ontbijt waar het aan niets ontbrak. De gastvrouw en haar dochter zijn perfect op elkaar ingespeeld en zijn ook altijd belangstellend naar wat je in Maastricht hebt beleefd of nog gaat doen. Met andere woorden een plek om weer eens terug te komen !

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
4 november 2017 beoordeeld

zeer leuke ontvangst
ontbijtruimte is mooi en ruim. Ontbijt zelf is prima.
Deze B&B telt 4 verdiepingen, enkel een vrij steile trap leidt naar de verschillende verdiepingen: voor minder mobiele mensen is dit een nadeel.
zeer goede bedden
Kamer op de 4de verdieping : 3 -persoons, zolderkamer. Donkere zolderkamer, kunstlicht altijd nodig.
detail, maar voor sommige reizigers misschien belangrijk: WIFI is niet zo goed.

Kamertip: kamer 4de verdieping: ruim, maar enkel natuurlijk licht (klein raampje): kunstlicht altijd nodig Geen bad op deze kamer, enkel een douche
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne kamers, heerlijk ontbijt en een warme ontvangst. Het hotel is mooi ingericht, ligt heel centraal met fijne cafeetjes en eetgelegenheden er omheen. Wil je tips, vraag het de zeer betrokken gastvrouw! Wij zijn van plan om nog eens terug te komen.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie