“Een prachtige beleving”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was voor ons gisteren de eerste keer bij Rantree. We hebben een hele fijne en gezellige avond gehad. We hebben gekozen voor het 6 gangen diner met de begeleidende wijnen. Het eten was uitstekend met hele pure smaken en verrassende combinaties. De presentatie van het eten was prachtig. We vonden de bedieningen heel vriendelijk en persoonlijk. De sommeliere vertelde met passie over de heerlijke wijnen. Rantree is een mooi restaurant met een fantastisch uitzicht. We zullen zeker nog eens terug komen.

Datum van bezoek: augustus 2021
Glenn V, General Manager van Rantree, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2021

Geachte 782dennys,

Hartelijke dank voor uw lovende woorden over ons restaurant.
Het is voor ons een waar genoegen te vernemen dat, zowel de keuken als service brigade, u heeft weten te verrassen met de lekkere smaken van de keuken gecombineerd met bijpassende smaken van de wijnen.

4 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons gezelschap, bestaande uit een groepje van 5, werd geplaceerd aan een ronde tafel. We hadden overzicht over het gehele restaurant en het prachtige uitzicht van het Dormio Resort. Als aperitief begonnen we met een verfrissende cocktail.

We bestelde 3 maal het menu, 1 maal het vega menu en 1 maal een vis menu. Één persoon wilde een wijnarrangement en de rest genoot van andere mooie wijnen. Over deze variatie werd totaal niet moeilijk gedaan, terwijl het restaurant geheel vol zat op deze maandagavond.

Alle gerechten omvatten stuk voor stuk een genuanceerde en unieke smaak. De combinatie van alle ingrediënten, smaak en textuur liepen mooi in elkaar over. Verfijnde gerechten, mooi gepresenteerd met een bijzondere twist. Vriendelijk, kundig personeel. Uitstekende wijnkaart voor ieder wat wils.

Doormiddel van de open keuken waren we getuigen dat er eventjes een jong kindje in de pannen mocht roeren. Nadien hoorde we dat ze daar waren met de Wens Ambulance. Een kippenvel moment als je weet dat een kind niet meer lang van het leven kan genieten. Een dikke chapeau voor deze organisatie en tevens voor Rantree die een laatste wens in vervulling heeft gebracht.

Als afsluiting kreeg onze jarige een verrassingstaartje. Zelfs de eigenaar/chef Ralph Hermans kwam langs met een bijzondere wijn en maakte onze avond helemaal af.
Wat een gedenkwaardige avond. Wij gaan zeker nog eens terug en raden het iedereen aan!

Datum van bezoek: augustus 2021

Beste Safierehenkes,

Namens het hele team wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om ons met deze fantastische beschrijving te beoordelen.

Het was voor ons een waar genoegen om u en uw gezelschap te mogen ontvangen en voor de jarige net dat kleine extraatje te geven.

4 augustus 2021 beoordeeld

Eten was uitstekend eigenlijk, volgens verwachtingen. De wijnkeuzes waren ook goed.

Wat niet volgens verwachting was, was de service. Eerst hadden we heel lang moeten wachten voordat ons order werdt genomen en de ober was heel kortaf. Ik had het gevoel dat ze onderbemand waren en ze het heel druk had. Jammer want de andere personeel van de bediening waren heel vriendelijk. Maar dat heeft de hele ervaring een beetje zuur gemaakt.

Ik ga niet naar een michelin ster restaurant voor alleen maar goed eten. Dat kan ik op meerdere plekken vinden. Ik ga voor de full experience, de ambiance, de bediening, de eten en drinken en hoe ze elkaar amplificeren. Dat had ik zeker gemist bij mijn ervaring.

Datum van bezoek: juli 2021
1 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een avond om niet te vergeten! Verrassende gerechten, perfect in balans. Fenomenale entourage. Wijnarrangement én het non-alcoholische arrangement waren goed afgestemd op de gerechten. Timing van de gangen kon wat beter. Soms érg snel achter elkaar, soms duurde de tiid tussen de gerechten erg lang. Bediening prima met als uitblinker de sommelier: perfect en enthousiast!

Datum van bezoek: juli 2021

Geachte Linea810,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden.

We hebben uw opmerking opgenomen en intern besproken om herhaling te voorkomen.

Graag zien we u snel weer in ons restaurant.

27 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi en sfeervol restaurant gelegen op Dormio Resort Maastricht. We hebben ons heerlijk in de watten laten leggen door de Chef. Verrukkelijk eten en top personeel. We hadden het diner bij Rantree gecombineerd met een verblijf bij Dormio Resort Maastricht. Rantree ligt op het park, dus na afloop van deze heerlijke avond, liepen we in twee minuten naar ons appartement. We hadden een twee persoons appartement aan het plein. Super verwen weekend!

Datum van bezoek: juni 2021

Beste Annemarieheusvandijk,

Namens het hele team wil ik u ontzettend bedanken voor deze love woorden.
Zowel over het eten als over ons personeel. We zijn blij te vernemen dat we er als één team voor hebben kunnen zorgen dat jullie een onvergetelijke avond aan over hebben gehouden.

We verwelkomen jullie graag spoedig weer bij ons.

Team Rantrée

Reizigers die Rantree bekeken, bekeken ook

Maastricht, Limburg

In Rantree geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.