eDreams
Roosendaal, Nederland

Weer heerlijk weekend.

Beoordeling van Bouteaque Hotel
5,0 van 5 bollen7 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Weer heerlijke ervaring. Voel ons wel op dat het ontbijt weg was, maar in de omgeving meer als genoeg tentjes om te ontbijten. Heerlijke bedden, hygiëne ver boven standaard en ze begrijpen wat service is. Zeer stijle trap dus minder valide is problematisch.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Bar/lounge
2.0 km van Bouteaque Hotel
Gratis parkeren
Meer hotels in Maastricht bekijken
Beoordeeld op 23 april 2023 via mobiele applicatie

Laten we beginnen met wat mindere punten, dan hebben we die gehad.
-minder valide is niet aan te raden, je moet minimaal 1 hoge trap op en parkeren is wat verder weg.
-douchen in het bad is niet mijn ding, het is glad en de badkamer wordt toch wat nat. Ben meer dan van een goede inloop douche maar dat is persoonlijk.
-in de morgen toch wat geluid van de kerk en natuurlijk leveranciers die de horeca bevoorraden.
-wij kregen de tv niet werkend.
Mooi dat hebben we gehad.
-zeer net goed verzorgd, kleinschalig hotel
-midden in het centrum direct aan de winkelstraten en de kade
-vrijthof op Max 5 minuten
-direct aan de terrassen van het lievenvrouwenplein. Kunt dus letterlijk rollend naar je kamer.
-gratis drankjes in je koelkast
-goed bed en eindelijk eens een hotel dat ook harde kussens aanbied.
-zeer smaakvol ingericht
-goed ontbijt, met koffie sap hartig en zoet. Eitje had lekker geweest maar aangezien en (bijna) geen receptie is dat bijna niet te doen.
-Nespresso apparaat met zoveel cups dat je ze echt niet opkrijgt.
-lekker zakje chips voor de hartige trek.
-lockersysteem om in te checken werkt perfect.
-alle restaurants op loopafstand.
-veel tentjes waar je heerlijk vlaai kunt eten in directe ongeveinsd.
-goede complete badkamer.
Al met al een heerlijk verblijf gehad en zeker een plek waar we nog eens terug gaan komen.

Kamertip: -minder valide is bijna onmogelijk -wat geluid van de kerk -wat geluid van de terrassen en leveranciers -zeer complete kamers -bet. Parkeren
Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 16 mei 2022

Positief: De locatie en dat er toch een ontbijtje was klaargezet op de kamer.

Helaas is dit waar de positieve feedback eindigt.

Om te beginnen bij ontvangst was niemand telefonisch te bereiken, terwijl ik het tijdstip van aankomst had gecommuniceerd, en pas na 10 minuten kwam er iemand naar beneden. Fijn dat we even snel wat in de kluis konden leggen, ook al duurde het zeker een kwartier voordat deze gereset was.

Bij Booking.com zie je foto’s van ruime kamers met een hoog plafond. Helaas kregen wij het afvoerputje in de vorm van een soort zolderkamer, waar we onze beide koffers niet tegelijk konden openen en we ons amper konden bewegen, op de derde etage te bereiken via hele stijle trappen. Aangezien we in het buitenland wonen en voor een langere tijd in NL waren, hadden we ieder een groot koffer bij ons i.p.v. een trolley. Het is een wonder dat we niet met koffer en al van de trap zijn gevallen.

De frituur geur van de beneden buren is niet te harden en geen fijne geur bij aankomst.

De kamer was heel donker ingericht met veel te veel spullen die ook nog eens stoffig waren. Tip; Less is more oftewel beperk de gedateerde ‘decoratie’ tot een minimum. Na de eerste nacht gaf ik aan bij een van de dames dat ik de kussens graag verwijderd wilde hebben evenals de stoffige niet gewassen sprei. Helaas kregen we er iets nieuws voor terug.
Douchen moet in bad (als commentaar wordt door de accommodatie standaard gezegd dat er veel vraag is naar een bad). Echter het bad is spekglad en smal waardoor het levensgevaarlijk is om te douchen. Dit kan gemakkelijk ondervangen worden door een anti-slip matje te plaatsen. Helaas was de straal zo zwak dat ik mijn haren niet heb kunnen wassen en dit bij vrienden heb moeten doen die in de buurt wonen.
De handdoeken zijn versleten, gerafeld en net schuurpapier. Daar drogen wij thuis nog niet eens de honden mee af. We zouden echt more than happy zijn om een paar tientjes meer te betalen per nacht en dan fijne zachte handdoeken te hebben.
Een ander heel vervelende én onhygiënische issue is dat er geen deur tussen de badkamer en slaapkamer is, zodat je alles kunt horen wat de ander daar doet.

Tja je weet dat je in de binnenstad logeert en ik heb zelf om de hoek gewoond, dus de herriestoppers ingedaan. Maar helaas op zaterdagochtend om 06.20 uur werd de glasbak geledigd (vroeger was dit doordeweeks en na zevenen) en dit geluid kwam dubbel en dwars door de verrotte kozijnen en mijn oordopjes naar binnen. Dit kan echt niet en zou echt beter afgestemd moeten worden.

Jammer dat we zo’n slechte kamer hadden, want de locatie is echt top!
Als je overal kunt slapen, niet zo veel waarde aan luxe en comfort hecht, dan zul je hier zeker een fijn verblijf hebben.

Kamertip: Vraag om een kamer aan de achterkant op de 1e of 2e verdieping.
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 19 mei 2020

Tijdens deze vreemde tijden van social distancing waren we erg blij dat we toch een nachtje konden reserveren en ookal was er niemand die ons persoonlijk kon opwachten was er aan alles gedacht.
Ook de communicatie via sms was super vriendelijk en heel erg behulpzaam. :)
Zowel kamer als locatie is top!
Enkel goede dingen te vertellen over eigenaars en accomodatie.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 29 december 2019

Echt een perfecte locatie, deze kamers. Het is geweldig geregeld , een minibar die je kunt gebruiken tijdens je verblijf en niet zo'n standaard lelijke hotelkamer maar echt in thema. Top kamer! Ik kan niet anders dan deze locatie aanraden. We hadden lastminute geboekt en toch konden we direct ook al komen en het was gewoon netjes geregeld. De kamer is van alle gemakken voorzien en 's morgens ontvang je een picknickmand op de gang met een volledig (heerlijk) ontbijt erin.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 december 2019

We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar van het hotel. Bij aankomst in de kamer stond er champagne met een verjaardagskaartje op het bed, super attent! De tips die we hebben gekregen voor ons verblijf wat betreft restaurants waren top. We kregen vrijkaartjes voor het reuzenrad op de kerstmarkt en het ontbijtje voor de volgende dag stond al klaar op de kamer. De locatie van het hotel is perfect, het ligt midden in het centrum aan een knus pleintje. Op tien minuten loopafstand geparkeerd (Q-park Plein 1992) Maximaal dagtarief €14. Al met al een heel fijn verblijf gehad.

Datum van verblijf: december 2019