Beoordeeld op 7 december 2019

We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar van het hotel. Bij aankomst in de kamer stond er champagne met een verjaardagskaartje op het bed, super attent! De tips die we hebben gekregen voor ons verblijf wat betreft restaurants waren top. We kregen vrijkaartjes voor het reuzenrad op de kerstmarkt en het ontbijtje voor de volgende dag stond al klaar op de kamer. De locatie van het hotel is perfect, het ligt midden in het centrum aan een knus pleintje. Op tien minuten loopafstand geparkeerd (Q-park Plein 1992) Maximaal dagtarief €14. Al met al een heel fijn verblijf gehad.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op de terugreis van een fijne vakantie in Italie een laatste stop in dit heerlijke hotelletje aan één van de charmanste pleintjes in Maastricht! Super vriendelijke ontvangst, schone en sfeervolle kamer en een heerlijk ontbijtje met warme croissants, een knapperig broodje en kakelverse eitjes! Een adresje om te onthouden

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een hotel waar werkelijk niets op aan te merken is. Ruime kamer, leuk aangekleed, fijn bed, prima ontbijt wat op het gewenste tijdstip in een koffer voor de deur werd afgeleverd, toplocatie in centrum Maastricht, gastvrije ontvangst, kortom, alles klopt!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 22 juli 2019

Klein hotel op Onze Lieve Vrouwenplein. Nette, schone, leuke kamer en badkamer en sympathieke eigenaar met behulpzame eigenschappen. Het hotel heeft 5 kamers, die allen op 1e en 2e verdieping zijn gelegen en alleen via een trap bereikbaar. Er is geen lounge en geen ontbijtkamer. Je krijgt een uitgebreid ontbijt met lekkere dingen voor je kamerdeur afgeleverd in een speciaal ingerichte,vintage reiskoffer. Op de kamer staat een koffiezetapparaat. De belangrijkste waarde is het feit dat het hotel midden in het centrum ligt en de kamers (wij hadden een kamer aan de achterzijde, muisstil zijn. Er zijn talloze leuke terrassen en restaurants in de directe omgeving. De auto parkeer je in de vlakbij gelegen Q-parkgarage voor € 25,- per nacht.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Sfeervol hotel. Zit wat verstopt, maar is goed te vinden. Kamer is klein, maar van de benodigde gemakken voorzien voor een kort verblijf. Ontbijt op afgesproken tijd op de kamer. Deze wordt in een box ‘s morgens voor de kamer neergezet. Warme broodjes, ei, vleeswaren, kaas, fruit en yoghurt. Meer als voldoende.
Zeker de moeite waard!

Datum van verblijf: juli 2019