Beoordeeld op 16 februari 2020

Perfecte locatie, gastvrij, mooie kamers, fijne douche en een goed ontbijt. Wij hebben ons er thuis gevoeld.
2 punten:
Eén kamer had de douche in de kamer, dat was ons niet bekend en niet wenselijk. Gelukkig hadden we 2 kamers geboekt en had de andere een afgesloten douche in een aparte badkamer.
De tijden waarop gebruik gemaakt kan worden van het zwembad zijn niet heel ruim.

Datum van verblijf: februari 2020
Martijn Z, General Manager van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2020

Beste Jorindedb

Wat een leuke recensie, bedankt!

Het doet ons altijd goed om te lezen dat onze gasten zo genoten hebben. Dat het ontbijt jullie gesmaakt heeft en een geslaagd, comfortabel verblijf hebben gehad. Wat enorm leuk dat jullie je thuis hebben gevoelt. Dat is het mooiste compliment wat we kunnen krijgen.

Wat betreft de douche in de kamer. Dat klopt, we hebben een paar kamers met een open badkamer. Maar we kunnen altijd kamers wijzigen mochten jullie dat vervelend vinden. Gewoon vragen, daar zijn we voor.

Met gastvrije groet en graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 15 februari 2020

Wij zijn niet de moeilijkste, maar voor zo'n hoog bedrag verwacht je toch meer kwaliteit dan dit.

Lijstje negatieve aspecten: geen bad (wat wel op de site staat), zwembad is op zaterdag maar tot 08:30 open voor hotelgasten (wat niet vermeld werd bij het inchecken), geen bestek, spatels of olie dus aan de pannen heb je niet veel. Illusie van een grote tv, maar is maar klein tvtje met donker scherm en donker glas eroverheen. Zwembad is op een andere locatie dan waarje verblijft. En ook geen rondleiding gehad.

Positief: mooi interieur en leuke stad.

Conclusie: nee.

Beste SanneVTT

Het spijt ons enorm dat uw verblijf niet geheel aan uw verwachtingen voldeed.
Gelukkig heeft u wel genoten van de leuke stad en het mooie interieur.

U had bij ons een appartement geboekt deze zijn allemaal gelegen binnen een straal van 150m van het hotel, waar ook het zwembad is. Dat staat ook zo op booking.com waar u geboekt, wellicht heeft u dat over het hoofd gezien.

Misschien waren sommige keukenkastjes vanwege het strakke design niet helemaal evident voor u. Alle keukengerief en bestek is echt aanwezig anders zouden we zeker geen keuken inbouwen.
We doen onze uiterste best om het onze gasten zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Mocht u vragen hebben dan staat onze receptie tijdens uw verblijf altijd klaar voor u. Daarom vinden we het extra vervelend dat u een aantal zaken miste die wel aanwezig waren.

Graag had ik u een volgende keer persoonlijk welkom geheten om u een rondleiding te geven. Wellicht schept dat enige duidelijkheid. Neem gerust contact met mij op.

Hopelijk toch tot een volgende keer.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 13 februari 2020

Mooi hotel, schoon en netjes. Vriendelijk personeel en een mooi zwembad. Het is een aanrader voor een stedentrip in Maastricht. Het hotel ligt ook goed in het centrum en is makkelijk te bereiken per trein.

Beste Sterre,

Vriendelijk bedankt voor jullie aardige review!

We zijn blij dat we met onze locatie en medewerkers konden bijdragen aan een geslaagd verblijf in Maastricht.

Hopelijk tot snel weer.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 27 januari 2020

Zenden ligt op een super locatie als uitvalsbasis voor een bezoek aan Maastricht. In het schitterende Jekerkwartier, om de hoek bij OLV plein en op loopafstand van Vrijthof/ Wijck. Daarnaast hadden wij een studio met uitzicht op de Maas. Wij komen zeker terug!

Kamertip: Uitzicht op de Maas!
Datum van verblijf: januari 2020
Martijn Z, General Manager van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020

Beste michielp2013

Bedankt voor jullie leuke review en voor de hoge score!

We zijn er erg blij mee dat je een goede tijd bij ons hebt gehad. Dat lezen we graag! Top dat je onze locatie en ons gezellige Jekerkwartier kon waarderen.

Hopelijk tot snel nog eens!

gastvrije groet,

Martijn Zenden, hotel manager

Beoordeeld op 4 januari 2020 via mobiele applicatie

Allereerst een toplocatie dichtbij alle door TripAdvisor geadviseerde restaurants en je bent snel op alle hotspots. De studio is ruim, netjes en voorzien van alles wat je nodig hebt voor een weekendje weg. Zelfs een inductie kookplaat en een koelkast, fijn voor als je thuis even snel wil ontbijten. Daarbij kan je ook nog gebruik maken van het zwembad. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2020
Martijn Z, General Manager van Hotel Zenden Maastricht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Beste 986lestere,

Hartelijk dank voor de fijne review en jullie mooie aanbeveling.

Het was een plezier u te mogen ontvangen en we zijn dan ook erg blij dat uw verblijf zo naar wens was.

De volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw!

Hotel Manager