Beoordeeld op 11 juni 2019

Wat een heerlijke hotel kamer eigenlijk appartement heb je dan voor jezelf. Heel ruim van alle gemakken voorzien en nog eens in het centrum dichtbij het vrijthof en de mooie winkelstraten. vlot personeel dat je vriendelijk helpt en de prijs is eigenlijk te weinig....

Kamertip: appartement een deur verder dan het hotel is aan te raden
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019

Aan de buitenzijde prachtig pand, maar op de kamer zie je niets meer van de oorspronkelijke elementen. Kamer is groot genoeg, maar heeft niets van de charme dat je aan de buitenzijde zou verwachten. Steriel kamermeubilair.
Onze kamer was aan de voorzijde, en met het enkel glas, hoor je dus elke zatte medemens gedurende gans de nacht: neem oordoppen mee.
Prima douche en badkamer.
Lekker ontbijt met verse producten.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 14 april 2019 via mobiele applicatie

Wat een warme ontvangst en ook tussentijds en bij het afscheid worden we steeds fijn en hulpvaardig te woord gestaan. De kamer is prima, evenals de badkamer. Het ontbijt is voortreffelijk met heerlijk vers fruit en vers geperste jus. De locatie is erg centraal. Het restaurant hebben we helaas niet bezocht maar zag er zeer aanlokkelijk uit.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Dit vind je niet vaak. Een hotel waar je zo oprecht warm onthaald wordt. Ondanks (of misschien dankzij) dat het Carnaval was werd alles uit de kast getrokken om het de klant naar de zin te maken. Extra verse jus, iets later ontbijten, iets later uitchecken, allemaal geen probleem. Locatie is ook top. Wij komen hier heel graag terug!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 18 december 2017

in het hart van Maastricht, een oud, bijzonder sfeervol hotel, zeer vriendelijke bediening. Grote kamer met goed bed, badkamer met bad/douche, toilet en wastafel. Sfeervolle ontbijtzaal en restaurant. Uitgebreid ontbijt.

Kamertip: wij sliepen op de bovenste verdieping, hadden een hele rustige kamer
Datum van verblijf: december 2017